تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه ماه شعبان، وسواس دل و پريشانى‏هاى جان را از بين مى‏برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813153359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سمن ها نقش تاثیرگذاری را در مقوله فرهنگ به عهده دارند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:
سمن ها نقش تاثیرگذاری را در مقوله فرهنگ به عهده دارند
وزیر کشور گفت: بنده بارها اعلام کرده ام که وزارت کشور از سمن هایی (سازمان های مردم نهاد جوانان )که بخواهند در حوزه های فرهنگی به خصوص حوزه امر به معروف و نهی از منکر و تقویت ارزش های دینی فعالیت کنند؛حمایت خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه نهمین نشست دبیران ستاد مرکزی صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندان دستگاه های ملی و استان ها در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران درباره برخورد وزارت کشور با شبکه های هدفمند و هم چنین تقویت سازمان های مردم نهاد در جهت مقابله بااین شبکه ها در بحث حجاب و عفاف گفت: جلسه ای که امروز با دبیران ستاد مرکزی صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان داشتیم ؛گزارش کاری از تمامی استان ها و دستگاه های اجرایی درباره عملکرد در حوزه فرهنگ به عمل آورده شد.
 
وی افزود: در این جلسه مقرر شد بحث بیشتر بازرسی از ادارات ادامه پیدا کند و بحث آموزش مواد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی به مسئولین مربوط در حوزه های مختلف داده شودو آیین نامه های اجرایی برای مواد نوشته شود و ما تلاش کنیم به کمک مجلس و نمایندگان محترم، رسانه ها و دستگاه های اجرایی و خود مردم کاری کنیم که به عنوان یک کشور اسلامی که شهدای بسیاری را تقدیم کرده ایم و اصول و ارزش ها برای ما مهم است به گونه ای رفتار کنیم که در مسیر درست و صحیح باشد.  
 
رحمانی فضلی تاکید کرد: باید در جامعه ما رفتار اجتماعی به گونه ای باشد که موجب رنجش متدینین نباشد و نهایتا موجب تعالی افکار و اخلاق در جامعه باشد.  
 
وزیر کشور اظهار داشت: در مسیر تعالی جامعه بر مدار اخلاق به طور حتم ما با موارد و مصداق هایی روبه رو هستیم که این موارد را می توانیم به عنوان شبکه های انحراف و شبکه های تهدید و توطئه در حوزه های فرهنگی نام گذاری کنیم از این رو ما از مسئولینی که در این حوزه ها کار می کنند علی الخصوص نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات تقاضا داریم در زمینه رصد این شبکه ها وارد عمل شوند.
 
وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تقویت فرهنگ عمومی و اعتماد به قانون رفتار اجتماعی را در مسیر درستی قرار دهیم که به طور حتم یکی از نهادهایی که می تواند مردم را به صورت منسجم و متشکل، آموزش دیده به صحنه فرهنگ بیاورد ثمن ها و سازمان های مردم نهاد است.
 
رحمانی فضلی اظهار داشت: بنده بارها اعلام کرده ام که وزارت کشور از سمن هایی (سازمان های مردم نهاد جوانان )که بخواهند در حوزه های فرهنگی به خصوص حوزه امر به معروف و نهی از منکر و تقویت ارزش های دینی فعالیت کنند؛ حمایت خواهد کرد و در جهت ثبت آن ها نیز به آن ها کمک خواهد کرد.
 
وزیر کشور خاطرنشان کرد: ما امیدواریم بتوانیم در مسیر و جهتی حرکت کنیم که دغدغه هایی که در جامعه وجود دارد ان شالله حل شود.  
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن