تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803483367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيش از 4,5 ميليون نفر تحت پوشش کميته امداد هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۲۲ب.ظ)
ستاري مطرح کرد: بيش از 4,5 ميليون نفر تحت پوشش کميته امداد هستند معاون توسعه مشارکتي‌هاي مردمي کميته امداد گفت: بيش از 4,5 ميليون نفر تحت پوشش کميته امداد هستند .
به گزارش خبرگزاري موج؛ سعيد ستاري در نخستين گردهمايي هيئت هاي عامل مراکز نيکوکاري و خيرين لرستان گفت: مسجدمحوري به عنوان مقدمه شبکه نيکوکاري است و مراکز خيريه در کشور باعث توانمندسازي و حضور فعال برخي خيران در کمک به نيازمندان مي شود.
سعيد ستاري اظهار داشت: بيش از 4,5 ميليون نفر تحت پوشش کميته امداد هستند که خيراني در طرح‌ها و برنامه‌هاي مختلف افراد تحت پوشش کميته امداد را حمايت مي‌کنند.
وي عنوان داشت: در لرستان به ازاي هر نفر مددجو و نيازمند پنج خير وجود دارد که اين ظرفيت نسبت به ميانگين کشوري رقم بالاي است.
معاون توسعه مشارکتي‌هاي مردمي کميته امداد گفت: با وجود همه مشکلات اقتصادي، کميته امداد امام خميني(ره) در لرستان رتبه قابل قبولي در عرصه مشارکت‌هاي مردمي داشته و اين نهاد متکي به کمک‌هاي ارزنده مردمي است.
ستاري اضافه کرد: خوشبختانه جامعه روحانيت با هدايت ارزشمند خود اين امکان را فراهم کرده است که به بهترين نحو ممکن در خدمت روحانيان باشيم که استان لرستان بهترين شکل مشارکت‌هاي مردمي را دارد.
سعيد ستاري يادآور شد: مهمترين شاخص حضور مردم کمک‌هاي آنها در قالب نقدي، غيرنقدي و خدمات است که موسسه‌هاي خيريه در قالب‌هاي گوناگون در اين زمينه موفق عمل کرده است.
وي افزود: مراکز خيريه در کشور باعث توانمندسازي و حضور فعال برخي خيران در کمک به نيازمندان بوده است.
معاون توسعه مشارکتي‌هاي مردمي کميته امداد کشور با اشاره به اينکه تعداد مراکز نيکوکاري براي پوشش همه محله‌هاي ما جوابگو نيست که يکي از مشکلات اين امر مشکل استقرار روحاني در مساجد است که بايد در اين زمينه فضاسازي شود.
ستاري اضافه کرد: در اين مراکز حضور حداکثري مردم در عرصه‌هاي خدمت‌رساني، با تاثيرگذاري بالا فراهم مي‌شود که خوشبختانه لرستان نزديک‌ترين استان به اين طرح است.
سعيد ستاري اظهار داشت: افراد صاحب تقوا و مورد اطمينان عناصر اصلي اين مراکز را تشکيل مي‌دهند و قرار است مراکز نيکوکاري با هدف کمک به نيازمندان در هر محله و مسجد راه‌اندازي شود.
معاون توسعه مشارکتي‌هاي مردمي کميته امداد کشور گفت: کميته امداد از دستگاه‌هاي است که قوانين اداري آن براي کمک به نيازمندان از همه دستگاه‌هاي ديگر کمتر است، بنابراين مراکز نيکوکاري و خيران وظيفه دارند، نيازمندان را شناسايي و نياز آنها را طبقه‌بندي کنند.
معاون توسعه مشارکتي‌هاي مردمي کميته امداد امام خميني در ادامه گفت: در حال حاضر بيش از 23 ميليون خير و حامي ايتام در کشور وجود دارد.
وي با بيان اينکه سال گذشته در لرستان بيش از 9 ميليارد تومان زکات جمع‌آوري شده است افزود: طي سال گذشته 6 هزار مسجد در سطح کشور از محل جمع‌آوري زکات، احداث و نوسازي شده‌اند.
وي اظهار داشت: مسجدمحوري به عنوان مقدمه شبکه نيکوکاري است که بعد از پنج سال اين ايده مورد اجرا قرار گرفته که يکي از عناصر مورد نياز اين طرح ساخت مساجد بود.
ستاري با بيان اينکه مساجد محل رجوع مردم است، گفت: در اين محل مردم باعث مي‌شوند که مسائل و مشکلات خود را با معتمدان به عنوان کليدي در اين عرصه مطرح کنند.
معاون توسعه مشارکتي‌هاي مردمي کميته امداد با تاکيد بر اينکه تمام اين طرح‌هاي نيکوکاري با حضور خيرين ديني و از اعتقادات آنها سرچشمه مي‌گيرند تصريح کرد: امروز خدمات قابل قبولي به نيازمندان جامعه عرضه مي‌شود اما در اين زمينه هنوز جاي کار است.
ستاري گفت: يکي از وظايف خيرين و نيکوکاران شناسايي نيازمندان و طبقه‌بندي آنهاست که اميدواريم شاهد هيچ فقيري در جامعه نباشيم.
وي افزود: در هر محلي که زکات جمع‌آوري مي‌شود، در همان محل مصرف مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن