تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که بخواهد از راه گناه به مقصدی برسد ، دیرتر به آروزیش می رسد و زودتر به آنچه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819256455




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر سابق بهداشت ترکیه با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دیدار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

وزیر سابق بهداشت ترکیه با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دیدار کرد تهران-ایرنا-وزیر سابق بهداشت ترکیه و نماینده کنونی مجلس آن کشور رو یکشنبه با اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کرد.


بگزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت،عبدالرحمن رستمیان عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در دیدار وزیر سابق بهداشت ترکیه و نماینده مجلس آن کشور با بیان اینکه اولویت اصلی رئیس مجلس و رئیس جمهوری اسلامی ایران،تحول در نظام سلامت است، گفت: یکی از اهداف کمیسیون بهداشت و درمان و مجلس ارتباط موثر با کشورهای همسایه و مسلمان و انتقال تجربیات متقابل جهت برنامه ریزی بهتر است.
احمد آریایی نژاد، دیگر عضو کمیسیون بهداشت و درمان نیز رها شدن از قید استعمار، استثمار و استکبار جهانی را نتیجه انتقال تجارب و ارتباط کشورهای دوست، همسایه و هم دین با یکدیگر دانست و تصریح کرد: هر جا کشتار، خونریزی، جهل و نا آگاهی است ردپای استکبار وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه محور توسعه و پیشرفت، حفظ جمعیت سالم و بهداشت است،افزود: ما به عنوان یک کشور اسلامی علاوه بر سلامت جسمی به سلامت اخلاقی و روحی اهمیت می دهیم و دوای درد بشریت را چنگ زدن به دستورات و فرامین الهی و قرآن می دانیم
این نماینده مجلس نهم ادامه داد: تقدم پیشگیری بر درمان علاوه بر کم هزینه بودن آن،عامل رهایی از وابستگی به کشورهای غربی است.
مسعود پزشکیان، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود:اهمیت دادن برعنصر عدالت جهت تنظیم و تدوین هر گونه برنامه در رابطه با نظام سلامت درکشور مسئله ای قابل تاکید است.
وزیر سابق بهداشت ترکیه نیز ضمن تشریح برنامه جامع سلامت در ترکیه، حمایت از مردم در برابر سختی های مالی ناشی از سلامت را ضروری دانست و تصریح کرد:غرب و استکبار جهانی به طور پیوسته بر کشورهای مسلمان فشار وارد می کنند.
وی ادامه داد: ما در قبال نیازهای افراد جامعه اسلامی مسئول هستیم و این نه تنها وظیفه سیاسی بلکه وظیفه اصلی و مذهبی مسلمانان نیز است.
سیام**9121**1856

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن