تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820797412




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره رسانه های محلی گیلان، دریا، فرصت ها و تهدیدها برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشنواره رسانه های محلی گیلان، دریا، فرصت ها و تهدیدها برگزار می شود رشت - ایرنا - دبیر ستاد ساماندهی سواحل و تفرجگاه های ساحلی استان گیلان از برگزاری جشنواره رسانه های محلی گیلان، دریا، فرصت ها و تهدیدها خبر داد.


ˈیونس رنجکشˈ عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: دومین جشنواره موضوعی اداره کل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با عنوان ˈرسانه های محلی گیلان، دریا، فرصت ها و تهدیدهاˈ برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را بهره گیری از ظرفیت رسانه های محلی استان در راستای معرفی جاذبه های گردشگری ساحلی و ظرفیت های اقتصادی این بخش از سرمایه های طبیعی استان گیلان عنوان کرد.
به گفته رنجکش؛ رسانه های محلی استان گیلان دارای ظرفیت های بسیاری در حوزه اطلاع رسانی هستند که برنامه ریزی در راستای تدوین جریان سازی های هدفمند در حوزه پوشش جامعه هدف می تواند نقش مهمی در بهره گیری مناسب از این ظرفیت ها داشته باشد.
وی ادامه داد: اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در دوره جدید با درک این واقعیت تلاش خواهد کرد تا از همه فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای استان در راستای افزایش نشاط اجتماعی و پیشگیری از آسیب ها و آموزش عمومی استفاده کند.
رنجکش اضافه کرد: سواحل استان گیلان از مواهب طبیعی الهی هستند که بهره گیری مناسب از آنها می تواند ضمن تولید نشاط اجتماعی و ایجاد همبستگی های ملی در زمینه افزایش توان اقتصادی منطقه نیز نقش تأثیرگذاری داشته باشد.
وی گفت: معرفی جاذبه های گردشگری ساحلی و همچنین کنکاش پیرامون مشکلات و چالش های پیش روی سرمایه گذاری در این بخش در کنار آموزش عمومی فرهنگ استفاده صحیح از سواحل دریای گیلان نقشی است که رسانه های گروهی می توانند فعالانه در آن ظاهر شوند.
به گفته دبیر ستاد سلامت دریا استان گیلان، گیلان از استانهای برخوردار از رسانه های پویایی است که در صورت تمرکز بر روی موضوع دریا می توانند نقش تعیین کننده ای در حساس کردن افکارعمومی و معرفی جاذبه های استان در این زمینه داشته باشند.
وی تأکید کرد: در استان گیلان 300 کیلومتر نوار ساحلی وجود دارد و حدود شش میلیون گردشگر در تابستان از آن استفاده می کنند که می توان با نگاه ملی از این فرصت بهره مندی مطلوب داشت.
وی گفت: در دومین جشنواره موضوعی از همه رسانه های استان دعوت می شود تا آثار تولیدی و پوششی خود را اعم از خبر، گزارش خبری، گزارش توصیفی و عکس که مربوط به دوره زمانی اول تیرماه لغایت سی و یکم شهریورماه امسال می شود،حداکثر تا نیمه مهرماه سال جاری به اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان در قالب بولتن تولیدی از آثار منتشر شده ارسال کنند.
رنجکش یادآور شد: نتایج اولین جشنواره موضوعی رسانه های محلی گیلان با موضوع سوم خرداد و سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) مشخص شده که بزودی معرفی و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.ک/3
7295/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن