تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821135872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حریق کارگاه چوب‌بری و كارخانه‌فوم‌سازی را در شیراز به كام خود كشید


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: حریق کارگاه چوب‌بری و كارخانه‌فوم‌سازی را در شیراز به كام خود كشید خبرگزاری پانا: نیمه شب گذشته و بامداد امروز، یك كارگاه چوب‌بری و یك كارخانه فوم‌سازی در شهرستان شیراز، طعمه حریق شد.
۱۳۹۳ يکشنبه ۲۲ تير ساعت 13:16



به گزارش خبرگزاری پانا، نیمه شب‌گذشته، وقوع یك مورد حریق در یك كارگاه چوب‌بری در شیراز به آتش‌نشانی گزارش و آتش‌نشانان یكی از ایستگاه‌ها برای اطفاع این حریق به محل اعزام شدند.
با توجه به حجم آتش و احتمال گسترش حریق به اطراف، گروه اعزامی ضمن آغاز عملیات اطفا، خواستار اعزام گروه‌های كمكی شدند و سه‌گروه دیگر از ایستگاه‌های مختلف به محل اعزام شدند.
براساس این گزارش آتش‌نشانان برای جلوگیری از گسترش حریق به ساختمان‌های اطراف كه نمایشگاه فروش خودروها و ماشین‌آلات سنگین است، آتش را محاصره و با استفاده از لوله‌های پرفشار آب‌رسانی آتش را پس از چندساعت اطفا كردند.
در این حادثه کل کارگاه چوب طعمه حریق شده و به تلی از زباله و خاکستر مبدل شد.
علت این آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.
به‌دنبال این حادثه و به محض اتمام عملیات اطفا حریق، وقوع آتش‌سوزی در یك واحد كارخانه تولید فوم كفپوش به مركز 125 اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های پنجگانه 13، 10، 9، 7 و3 به محل حادثه در محدوده بیدزرد اعزام شدند.
براساس این گزارش حادثه آتش‌سوزی ساعت 6 و 10 دقیقه بامداد امروز یكشنبه 22 تیرماه حادث شده و آتش‌نشانان نیز بلافاصله پس از دریافت خبر به محل اعزام شدند اما تا رسیدن آتش‌نشانان، حریق مواد اولیه تولید محصول فوم و بخشی از ضایعات پلاستیكی موجود در این كارخانه را در بر گرفته و سوزانده بود.
خطر بزرگی که در این عملیات آتش نشانان را تهدید می‌کرد سرایت شعله و حرارت به انبار بشکه‌های 220 لیتری چسب و سایر مواد قابل اشتعال و خطر انفجار آنها بود، اتفاقی كه اگر حادث می‌شد، تمام كارخانه را نابود می‌كرد.
پیشروی آتش به سمت انبار پلاستیک نیز از دیگر تهدیدهای پیش‌روی آتش‌نشانان در این حادثه بود و این دو تهدید، زمان را برای مهارحریق بسیار محدود می‌كرد.
براساس گزارش دریافتی ایسنا،‌ آتش‌نشانان در نهایت موفق شدند حریق را در ساعت 7.30 دقیقه صبح اطفاء كنند.
در خصوص علت بروز آتش‌سوزی و حجم خسارت‌های وارده، گزارشی اعلام نشده است.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن