تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عموم مردم از بدحجابی ضرر می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان نقويان:
عموم مردم از بدحجابی ضرر می کنند
همدان - خبرگزاري مهر : مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان وامام جمعه همدان تأکید کرد: عموم مردم از بدحجابی ضرر می کنند.



به گزارش خبرنگار مهر ، عصر شنبه جمعي از بانوان همداني همزمان با روز عفاف حجاب در ميدان امامزاده عبدالله شهر همدان تجمع كرده و خواستار فراگير شدن عفت عمومي و اجراي قانون فرهنگ حجاب و عفاف شدند. مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان در اين تجمع  عفاف و حجاب را يك سنت الهي معرفي و رعايت آن را الزامي دانست و عنوان كرد: خداي متعال در قرآن كريم همه مومنين را دعوت مي كند كه لباس دشمنانش را نپوشند و راه و روش آنان را پيگيري نكنند. حجت الاسلام ناصر نقويان با بيان اينكه ادامه راه دشمنان سقوط به وادي جهل را در پي دارد، بيان داشت: لباس هر شخصي نشان دهنده دوستي و يا دشمني او با خداست و لباس تقوا  بهترين راه اطاعت از  اوامر الهي است. وي اظهار داشت: حفظ جمال الهي كه در انسان متجلي است در واقع جايگاه اوست چراکه براي پوشش بانوان توسط دشمنان اسلام برنامه ريزي هاي زيادي انجام شده و هر فردي لباسش نازك تر شود، علاقه به دين نيز در او كمتر مي شود. عامه مردم از بد حجابي ضرر مي كنند مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان با اشاره به اينكه عامه مردم از بد حجابي ضرر مي كنند، اذعان داشت:  نخست وزير انگليس يكي از راههاي تسلط بر جهان را از بين بردن حجاب در جهان اسلام مي داند و هيچ مسلماني نقشه هاي پير استعمار را براي  گسترش بي حجابي در كشورهاي اسلامي از ياد نمي برد. نقويان بيان داشت: در تركيه آتاتورك و در ايران رضان خان مجري طرح پيگيري كشف حجاب بودند . اكنون مي بينيم طرح آنان شكست خورد و در تركيه زنان به دنبال بازگشت به چتر حجاب هستند.

وي با اشاره به اينكه در فرانسه حتي مسلمانان حاضر به پرداخت جريمه حجاب در مكان هاي عمومي هستند ولي دست از حجاب خود برنمي دارند، عنوان كرد: ولايت مداري مردم ايران مانع از بين رفتن قداست يادگار حضرت زهرا است. مسئول دفتر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه همدان افزود: مسلمانان به دنبال حجاب اصيل فاطمي هستند و در اين بين در ابتدا مسئولان ودولتمردان در لزوم گسترش فرهنگ عفاف وحجاب مسئول هستند. نقويان با تاكيد بر اينكه شهدا همگي بر لزوم حجاب تاكيد داشتند، بيان داشت:  فرهنگ عفاف و حجاب از ادارات همدان آغاز شود. نقويان افزود:  ما وارث ميراث 1400 ساله فاطمي هستيم و اجازه نمي دهيم حجاب و عفاف از بين مردان و زنان ايراني رخت بر بندد. وي بيان داشت: براي طلايه داري ملت هاي اسلامي بايد حكومت ولايي را مد نظر داشته باشيم. اين مراسم كه شاهد حضور بانوان همداني بود به صدور قطعنامه ای انجامید كه در آن تجمع كنندگان خواستار اجراي فوري قانون عفاف حجاب در همدان شدند.


۱۳۹۳/۴/۲۲ - ۰۹:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن