تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798501936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نجات 15 شهروند از میان آتش و دود /برخورد خودروی سواری و کامیون دو مصدوم بر جای گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > انتظامی و حوادث آتش نشانی در 24 ساعت گذشته؛
نجات 15 شهروند از میان آتش و دود /برخورد خودروی سواری و کامیون دو مصدوم بر جای گذاشت
نجات 15 شهروند از میان آتش و دود /برخورد خودروی سواری و کامیون و مصدوم شدن دو نفر در این حادثه ، آتش سوزی در خودروی سواری و برخورد خودروی سواری با گاردریل در بزرگراه تهران-قم از مهمترین اخبار آتشنشانی در24 ساعت گذشته بود.



به گزارش خبرنگار مهر، در اولین حادثه برخورد ناگهانی خودروی سواری با قسمت عقب یک دستگاه کامیون در بزرگراه آزادگان دو مصدوم بر جای گذاشت.
بعد از ظهر روز گذشته در پی تماس تعدادی از شهروندان مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی کامیون بنز با یک دستگاه خودروی سواری پژو جی ال ایکس و محبوس شدن سرنشینان آن، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 و نجاتگران ایستگاه 59 را ساعت 14:55 دقیقه به محل حادثه در جنوب به شمال بزرگراه آزادگان، روبروی تهرانسر اعزام کرد.
اسماعیل حسینی ارشاد افسر آماده منطقه چهار عملیات در این باره گفت: با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو جی ال ایکس به دلیل بی احتیاطی با قسمت عقب کامیون بنز بشدت برخورد کرده و دو نفر از سرنشینان آن درون اتاقک خودرو محبوس شده بودند.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله همزمان با ایمن سازی محل حادثه و جلوگیری از آتش سوزی و بروز تصادفات بعدی محبوس شدگان را که دو خانم میانسال بودند را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند. شعله های آتش در خودرو سواری در حادثه ای دیگر آتش سوزی خودروی سواری در بزرگراه آیت ا.. سعیدی با حضور به موقع آتش نشانان مهار و خاموش شد.
در پی بروز این حادثه در عصر روز گذشته در شمال به جنوب بزرگراه آیت الله سعیدی، قبل از پل بهاران و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 65 را ساعت 8:‌20 راهی محل حادثه کرد.
ابراهیم قاسملو(فرمانده آتش نشانان ایستگاه 65) در این باره گفت: آتش نشانان در كمترین زمان ممكن خود را به محل حادثه رساندند که در صحنه حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 از قسمت اتاق و همچنین درخت کاج مجاور آن دچار آتش سوزی شده و شعله و دودبسیار زیادی از آن خارج می شد.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با قطع جریان برق از باطری، با استفاده از تجهیزات آب رسانی، خودرو و درخت کاج مجاور را كاملا خاموش و با عملیات سریع خود از گسترش آتش سوزی جلوگیری می كنند.
در پایان آتش نشانان با ایمن سازی محل و دادن تذکرات ایمنی به عملیات خود پایان دادند. برخورد خودروی سواری با گاردریل در بزرگراه تهران-قم برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با گاردریل بزرگراه تهران–قم خسارت مالی بر جای گذاشت.
در پی برخورد شدید خودروی سواری با گاردریل بزرگراه تهران- قم و نشت شدید بنزین ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 08:32 دقیقه صبح امروز آتش نشانان ایستگاه 50 را به بزرگراه تهران-قم مقابل تیر شماره 280 اعزام كرد.
محمد مهدی خان محمدی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: راننده 40 ساله آن به نام مجید-الف خودرو سواری پژو پس از بروز این حادثه بدون هیچ آسیبی از خودرو خارج شده بود كه آتش نشانان به سرعت اقدام به نصب علائم هشدار دهنده در بین مسیر كردند و پس از آن با استفاده از ابزار مخصوص جریان برق خودرو را قطع كرده و اقدامات لازم را در راستای ایمن سازی خودرو و محل حادثه انجام دادند.
وی افزود: در این حادثه شدت برخورد به حدی بود که خودروی سواری از قسمت جلوی خودرو دچار خسارت و مخزن سوخت آن نیز دچار نشت شدید بنزین شده بود.
خان محمدی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تخلیه كامل سوخت از داخل مخزن، خودرو را به حاشیه امن بزرگراه منتقل كرده و آن را تحویل عوامل راهور دادند. نجات 15 شهروند از میان آتش و دود آتش سوزی آرایشگاه زنانه در میدان شهر ری با نجات 15 شهروند به خیر گذشت.
در آخرین حادثه با شنیدن صدای فریادهای كمك از آرایشگاه زنانه، شاهدان بلافاصله در تماس با سامانه 125 آتش نشانی این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 9 را ساعت 20:45 شب گذشته به میدان شهرری، خیابان فدائیان اسلام، خیابان پیلغوش ساختمان پزشكان اعزام كرد.
شهرام طاهری فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه دراین باره گفت: در این حادثه، در یك ساختمان 5 طبقه تجاری در قسمت زیرزمین با كاربری آموزشگاه و آرایشگری بانوان به مساحت حدود90 متر مربع آتش سوزی ایجاد شده و دود زیادی محیط ساختمان را فرا گرفته بود.
وی ادامه داد: قطع روشنایی های آرایشگاه مانع از خروج بانوان از داخل آرایشگاه شده بود و هر لحظه احتمال مصدومیت و دود گرفتگی آنان بیشتر می شد.
وی افزود: آتش نشانان بی درنگ با استفاده از دستگاه های تنفسی و یك رشته لوله آبدهی و بکارگیری دستگاه تهویه مخصوص، همزمان با عملیات جستجو و نجات محبوسین اقدام به عملیات تخلیه دود و خاموش كردن آتش سوزی كردند و توانستند 15 خانم 20 تا 40 ساله را از میان دود و آتش خارج کرده و به بیرون ساختمان منتقل کردند.
طاهری در خصوص علت این آتش سوزی بیان كرد: اتصالی در سیم كشی برق بالای سقف كاذب منجر به آتش سوزی، متصاعد شدن دود فراوان و قطع شدن روشنایی آرایشگاه و محبوس شدن بانوان در آرایشگاه شده بود.


۱۳۹۳/۴/۲۱ - ۱۸:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن