تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818809570




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرارگاه خاتم الانبیا(ص) 772 طرح مردم یاری در آذربایجان غربی انجام داده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قرارگاه خاتم الانبیا(ص) 772 طرح مردم یاری در آذربایجان غربی انجام داده است تهران - ایرنا - 772 طرح محرومیت زدایی و مردم یاری توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان آذربایجان غربی اجرا شد.


به گزارش ایرنا از روابط عمومی سپاه، این شمار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری ارائه شده از سوی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در راستای رفع محرومیت و توزیع عادلانه خدمات عمرانی در بخش های محروم استان آذربایجان غربی انجام شده است.
ساخت مسجد و حسینه، احداث مجموعه وزشی روباز، غسال خانه، حوزه علمیه، خانه عالم، لایروبی و احیای قنوات، احداث پل و جاده، تکمیل مدرسه، ساخت کتابخانه، اجرایی پروژه های آبرسانی و ساخت خانه ایتام از جمله پروژه هایی است که قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در قالب قرارگاه قرب کوثر در استان آذربایجان غربی اجرا کرده است.
اجتمام(1) ** 7029 ** 1071

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن