تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): كسى كه خود را پيشواى مردم قرار داده، بايد پيش از آموزش ديگران، خود را آموزش دهد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819504700




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اساسنامه سازمان مجری ساختمانها با تصویب هیأت وزیران اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اساسنامه سازمان مجری ساختمانها با تصویب هیأت وزیران اصلاح شد تهران - ایرنا - مواد 12 و 16 اساسنامه سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی پس از تصویب در هیات وزیران، اصلاح شد.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی، بر اساس ابلاغ معاون اول رئیس جمهور هیات مدیره سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی از پنج عضو شامل یک نفر رئیس و دو نفر عضو موظف و دو نفر عضو غیرموظف تشکیل و تصمیمات متخذه با اکثریت آراء(حداقل سه رأی موافق) معتبر است.
بر اساس این گزارش، هیات وزیران در جلسه 3/2/1393 به پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و به استنـاد ماده واحده قـانون استفساریه مبنی بر اختیار اصلاح اساسنامه سازمانها، شرکتها و مؤسسات دولتی و وابسته به دولت این پیشنهاد را تصویب کرد.
بر اساس ابلاغ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‎جمهور مواد (12) و (16) اساسنامه سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی(شرکت مادر تخصصی) موضوع تصویب نامه شماره 30763/ت31054هـ مورخ 18/6/83 به شرح زیر اصلاح می شود:
ماده 12ـ هیات مدیره سازمان از پنج عضو (یک نفر رئیس و دو نفر عضو موظف و دو نفر عضو غیرموظف) تشکیل می شود، رئیس هیات مدیره به وسیله اعضای هیات مدیره تعیین می شود و اعضای هیات مدیره علاوه بر وظایف اصلی، سرپرستی قسمتی از امور سازمان را به تشخیص رئیس هیات مدیره به عهده خواهند داشت.
ماده 16ـ جلسات هیات مدیره با حضور رئیس هیات مدیره و حداقل سه نفر از اعضاء رسمیت می یابد و تصمیمات متخذه با اکثریت آراء (حداقل سه رأی موافق) معتبر است و تصمیمات آن در دفتر مخصوص ثبت و به امضای اعضای هیات مدیره حاضر در جلسه می رسد.
سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی در سال 1372 پس از تصویب اصلاح ساختار و منطقی نمودن تشکیلات وزارت مسکن و شهرسازی سابق و حذف تشکیلات غیر ضروری به عنوان یکی از سازمانهای وابسته به این وزارتخانه شروع به کار کرد.
اقتصام(1)1108**1594

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن