تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804378799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رهبري نظام بارها به صراحت از آرا و نظر مردم دفاع كرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رهبري نظام بارها به صراحت از آرا و نظر مردم دفاع كرده‌اند
دكتر حسن روحاني رئيس‌جمهوري تأكيد كرد كه موفقيت‌هاي دولت در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و فرهنگي تنها با حمايت همه فعالان سياسي اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب ميسر شده و بايد همه ما با وحدت، اتحاد و يگانگي گام‌هاي بلندي براي حل مشكلات كشور برداريم.


به گزارش رسانه‌ها، رئيس‌جمهوري در ديدار با جمعي از شخصيت‌هاي سياسي اصلاح‌طلب عنوان كرد كه بدانيد موفقيت‌هاي كشور و تأمين منافع ملي با حضور همه تأثيرگذاران عرصه‌هاي مختلف و مردم در صحنه محقق خواهد شد و دولت نيز تاكنون بر اين مبنا وعده داده و حركت كرده است. رئيس شوراي عالي امنيت ملي تأكيد كرد: رقابت اصلاح‌طلب و اصولگرا به عنوان دو جناح سياسي كشور بايد براي قدرت ملي مشاركت‌آفرين و نشاط آور باشد.
دكتر روحاني با بيان اينكه نبايد قدرت ملي ما در عرصه رقابت‌هاي سياسي تخريب شود، گفت: بدون ترديد هيچ‌كس از اين اتفاق استقبال نمي‌كند و اين موضوع مورد نظر امام خميني(ره) و رهبر معظم انقلاب و ملت نبوده و نيست.
 
  چهره‌ها متعلق به كل انقلاب و نظام هستند
رئيس‌جمهوري با بيان اينكه اگر رقابت سياسي نباشد، نشاط سياسي و مشاركت حضور فعال مردم از بين مي‌رود و پيشرفتي حاصل نمي‌شود، گفت: دو جناح سياسي كشور بايد بتوانند در رقابتي سالم شور و نشاط سياسي و اميد به حل مشكلات را به جامعه عرضه كنند. دكتر روحاني در ادامه با ابراز تأسف از اينكه عده‌اي بدون رعايت ملاحظات شرعي و اخلاقي به تخريب چهره‌هاي خدوم انقلاب مي‌پردازند، اظهار داشت: اين چهره‌ها به هيچ يك از جناح‌هاي كشور تعلق ندارند، بلكه متعلق به كل انقلاب و نظام هستند و نبايد به راحتي به سرمايه‌هاي بزرگ انقلاب تهمت زد.
رئيس شوراي عالي امنيت ملي با تأكيد بر اينكه مديريت و آشتي در كشور نياز به صبر و تحمل دارد، گفت: بايد همه ما آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببريم و بدانيم كه مسائل كشور بدون اينكه آستانه تحمل‌مان بالا برود مرتفع نخواهد شد.
رئيس‌جمهوري با اشاره به نص قرآن مجيد در خصوص صبر و تحمل، گفت: ما بايد در پاسخ به بدي‌ها از بهترين ابزارها استفاده كنيم و دست در دست يكديگر به حول و قوه الهي بر مشكلات پيروز شويم. دكتر روحاني در بخش ديگري از سخنانش گفت: من از روز اول عهدي با خدا داشتم و آن اينكه در هيچ موضوعي بدون مشورت با صاحبنظران و گرفتن نظرات متخصصين تصميم نگيرم و تا به امروز در بخش‌هاي مختلف اجتماعي، اقتصادي، سياست داخلي و خارجي و فرهنگي هيچ تصميمي را بدون مشورت اتخاذ نكرده ام.
رئيس‌جمهوري افزود: در مواقعي نظري متفاوت با جمع داشتم اما وقتي ديدم اكثريت قاطع نظر ديگري داشتند، من نيز آن را پذيرفته و اعلام كرده‌‌ام و تا پايان دولت بر اين عهد خود وفادار خواهم بود.
 
 عهدهاي روحاني با خدا
دكتر روحاني با بيان اينكه «با خداوند عهده بسته‌ام كه بر خواست و مطالبه مردمي كه در انتخابات شور و شوق آفريدند، پا فشاري كنم»، گفت: من بر خواست عمومي مردم مصر هستم و بر اعاده آن تا جايي كه قدرت و توان دارم، ايستادگي خواهم كرد.
رئيس‌جمهوري در عين حال گفت: از حق اقليت دفاع خواهيم كرد، اما دولت بايد بر مبناي نظر اكثريت مردم حركت كند. رئيس شوراي عالي امنيت ملي ادامه داد: عهد ديگر من با خدا اين بود كه در جهت خواست مردم و منافع كشور آبرويم را به صحنه بياورم و حتي جانم را در طبق اخلاص بگذارم و از آن نيز براي تحقق آمال ملت دريغ نكنم كه بر اين اساس تا پايان دولت يازدهم عمل خواهم كرد. رئيس‌جمهوري همچنين در ابتداي سخنانش با اشاره به حوادث روزهاي انقلاب در ماه مبارك رمضان و آغاز كار اين دولت از ابتداي رمضان سال ۹۲، گفت: در انتخابات ۲۴ خرداد سال گذشته مردم به صحنه آمدند تا بگويند تغيير و تحول را مي‌خواهند، مردم اعلام كردند كه به نظام و صندوق نظام اعتماد دارند و اين مهم در حالي رخ داد كه مشكلاتي در سال‌هاي پيش از آن به‌وجود آمده بود و بلندگوهاي تبليغاتي عليه صندوق رأي فعاليت مي‌كردند. دكتر روحاني گفت: مردم پاي صندوق آمدند يعني اساس سرمايه اجتماعي با حضور مردم و در انتخابات احيا شد، مردم اعلام كردند كه زبان ما زبان صندوق رأي خواهد بود و اين بسيار مهم بود.
رئيس‌جمهوري با اشاره به اينكه امام(ره) كار بسيار بزرگي كرد كه رأي مردم را ميزان دانست و اسلاميت و جمهوريت را در كنار هم قرار داد، گفت: رهبر معظم انقلاب در ۱۴ خرداد امسال تأكيد كردند كه جمهوريت چيزي نبود كه ما بخواهيم از ديگران و از غرب اقتباس كنيم يا امام(ره) به خاطر ملاحظه افكار عمومي جهان آن را بپذيرد بلكه توجه به رأي عمومي در بطن دين و انقلاب قرار دارد. دكتر روحاني ادامه داد: جمهوريت اساس و بنيان و پايه نظام ماست و امام بر آن اعتقاد داشت و رهبري نظام بارها به صراحت از آرا و نظر و رأي مردم دفاع كرده‌اند.
 
  اميد به آينده موجب رأي  مردم شد
رئيس‌جمهوري با تأكيد بر اينكه انتخابات سال گذشته معنايش اين بود كه مردم به خودشان، كشور، مديريت و آينده نظام اميد دارند، گفت: اگر اميد نبود، آنها پاي صندوق رأي نمي‌آمدند و اگر اميد نبود حتي سخن نقادانه هم به ميان نمي‌آمد. دكتر روحاني ضمن تشريح دستاوردهاي دولت در 11 ماه گذشته به ويژه در عرصه‌هاي اقتصادي و سياسي گفت: دولت به هر آنچه برنامه و شعار داده دست يافته است، به طوري كه ما موفق شديم در عرصه اقتصادي نرخ تورم را با وجود رشد منفي اقتصاد كنترل كنيم و اكنون به رونق و شكستن ركود مي‌انديشيم.
رئيس شوراي عالي اقتصاد افزود: آنچه به مردم قول داديم در سال ۹۲ محقق شد و براي سال ۹۳ برنامه داريم و مي‌دانيم مي‌خواهيم به كجا برسيم و بر اين مبنا حركت مي‌كنيم تا معضل بيكاري را به زانو درآوريم، بر اين اساس امروز در دولت تصميماتي اتخاذ شد كه در صورت عملياتي شدن مي‌تواند ۱۹۰‌هزار شغل ايجاد كند. رئيس‌جمهوري در خصوص گام‌هاي برداشته شده در عرصه سياست خارجي گفت: اولين قدم ما اين بود كه جايگاه ايران را در نزد دولتمردان و افكار عمومي جهانيان تغيير دهيم تا جايگاه شايسته اين ملت، انقلاب و نظام در ذهن آنها ترسيم شود كه بحمدالله موفق بوده‌ايم.
دكتر روحاني از روابط خوب كشور با همسايگان سخن به ميان آورد و با تحليل شرايط پيچيده منطقه خواستار اتحاد و يكپارچگي همه جناح‌هاي سياسي كشور شد. پيش از سخنان رئيس‌جمهوري حجت الاسلام والمسلمين موسوي لاري، جواد اطاعت، حسين مرعشي، دكتر هادي خانيكي و خانم توحيدلو ديدگاه‌هاي خود را در مورد مسائل گوناگون مطرح كردند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن