تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820644904




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه قرآن و عترت قم در ارتقاي فرهنگ عمومي تأثير بسزايي دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۲۴ب.ظ)
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم: نمايشگاه قرآن و عترت قم در ارتقاي فرهنگ عمومي تأثير بسزايي دارد معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: نمايشگاه قرآن و عترت مي‌تواند مخاطبين خود را جذب کرده و در ارتقاي فرهنگ عمومي تأثير بسزايي داشته باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ احمد صادقي در حاشيه نمايشگاه قرآن و عترت قم با بيان اينکه قم مرکز جهان تشيع است و تمام چشم اسلام به قم دوخته شده است گفت: بايد بهترين نمايشگاه‌هاي علوم قرآني و اسلامي در قم بدرخشد و مسلماً نمايشگاه قرآن و عترت قم يک نمايشگاه استثنايي است.
وي بيان کرد: قرآن‌هاي نفيسي که به چاپ رسيده، قرآن‌هاي ديجيتال و تفاسير مختلف در اين نمايشگاه قابل توجه است.
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان قم تاکيد کرد: نمايشگاه قرآن و عترت مي‌تواند مخاطبين خود را جذب کرده و در ارتقاي فرهنگ عمومي تأثير بسزايي داشته باشد.
وي با بيان اينکه بايد رسانه‌ها بيشتر به اين نمايشگاه بپردازند گفت: اگر اطلاع رساني خوب انجام شود مطمئناً اين نمايشگاه جذابيت زيادي براي مردم خواهد داشت.
صادقي با اشاره به اينکه اگر مردم به قرآن پناه ببرند مطمئن نور قرآن آن‌ها را به طرف خود جذب مي‌کند عنوان کرد: اين جذابيت مثل دريايي است که انسان هرچه از آن برداشت کند تمام نمي‌شود.
وي با بيان اينکه هرچه در اين دريا وارد شويم به عمقش پي نمي‌بريم تصريح کرد: قرآن درياي پرنور و پر نعمتي است که دل انسان‌ها را با نورش هدايت مي‌کند؛ قرآن منجي تمام بشريت است و ما بايد زندگي را بر اساس مفاهيم قرآن دنبال کنيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن