تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819667705




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه کلاچای: پوشش مناسب اسلامی، به زنان عزت و هویت می بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه کلاچای: پوشش مناسب اسلامی، به زنان عزت و هویت می بخشد رشت - ایرنا - امام جمعه کلاچای با اشاره به فرارسیدن روز عفاف و حجاب گفت: پوشش مناسب اسلامی، به زنان عزت و هویت می بخشد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن لطیفی در خطبه های نماز جمعه این هفته کلاچای اظهار کرد: آنچه به زن مسلمان عزت و هویت می بخشد، چادر و حفظ عفاف و حجاب است.
وی افزود: بر زنان واجب است با پوشش مناسب اسلامی خود را از خطرات و آسیب های اجتماعی مصون و محفوظ نگه دارند و از حضرت فاطمه زهرا (س) در این زمینه الگو بگیرند.
وی همچنین با تسلیت ارتحال ملکوتی آیت الله محمدی گیلانی، این عالم وارسته را از سرمایه ها و ذخایر عظیم انقلاب و نظام اسلامی دانست و گفت: ایشان در طول مدت حیات خود خدمات ارزنده ای برای اعتلای اسلام و نظام انجام داد که همواره در اذهان باقی خواهد ماند.
وی همچنین به اوضاع منطقه کلاچای و واجارگاه اشاره و بر ضرورت شتاب در روند عملیات اجرایی جایگاه عرضه سوخت طبیعی شهر کلاچای و گشایش جایگاه پمپ بنزین شهر واجارگاه تاکید کرد.
وی خواستار حمایت از تولیدات داخلی بویژه چای و برنج از سوی نهادهای مسوول شد و ادامه داد: اقتصاد مردم منطقه بر دو محور چای و برنج استوار است و انتظار داریم دولت حمایت خود را از این دو بخش بیشتر کند.
امام جمعه کلاچای در بخش دیگری از سخنانش؛ حوادث کنونی در کشورهای اسلامی منطقه را متاثر از حمایت استکبار از گروه های تروریستی خواند.
وی افزود: آنچه امروز در کشورهای اسلامی در حال وقوع است، ناشی از دخالت دولت های استکباری به منظور ایجاد فتنه و ضربه زدن به اتحاد و وحدت مسلمانان است.
حجت الاسلام لطیفی اضافه کرد: آنها از این طریق تلاش می کنند با ایجاد اغتشاش و هرج و مرج در کشورهای اسلامی جلوی انسجام و همبستگی امت مسلمان را سد کرده تا از این طریق به اهداف شوم خود دست یابند.
وی همچنین از سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین به شدت انتقاد کرد و بیان داشت: رژیم صهیونیستی در اوج سبوعیت مردم غزه را آماج حملات وحشیانه قرار داده که ضروری است دولت های اسلامی در این زمینه از سیاست انفعالی پرهیز کرده و موضع واحدی اتخاذ کنند.
شهر کلاچای در 80 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7290/695

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن