تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استراتژی دشمنان، ایجاد اختلاف و درگیری در ممالک اسلامی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امامان جمعه شهرستان خاش: استراتژی دشمنان، ایجاد اختلاف و درگیری در ممالک اسلامی است خاش، زاهدان- ایرنا- امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش مسلمانان را به هوشیاری در مقابل دشمنان توصیه کردند و هشدار دادند که استراتژی بدخواهان اسلام ایجاد اختلاف و درگیری میان پیروان دین مبین اسلام در ممالک اسلامی است.


اشاره به اینکه رشدوانتشاراسلام دردنیابرای غربی هاخطرسازاست،بیان کردند:هراس دشمنان ازاین امرسبب شده که آنان استراتژی ایجاددرگیری درممالک اسلامی رادنبال کنند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه شهرستان خاش در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: آشوب های به پا شده در بلاد اسلامی تنها یک انتقام گیری علیه اسلام و مسلمانان است و دشمنان در تلاشند تا کشورهایی که در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده اند را درگیر جنگ های داخلی خودشان کنند.
حجت الاسلام محمدحسین میری افزود: استحکام و اقتدار جبهه مقاومتی که در کشورهای اسلامی برای مقابله با رژیم اشغالگر قدس در چند سال گذشته شکل گرفته همواره معادلات جنگ را به نفع مسلمانان تغییر داده است به همین سبب استکبار و صهیونیست توطئه اختلاف و درگیری بین مسلمانان و ایجاد حاشیه امن برای خود را در سر می پرورانند.
وی تصریح کرد: صهیونیستها با تهاجم گسترده نظامی به مناطق فلسطینی نشین و حملات هوایی، توپخانه ای و دریایی به مناطق مختلف نوار غزه و بمباران منازل مسکونی و کشتار هدفمند و سازمان یافته غیر نظامیان از جمله زنان و کودکان، تاکنون سبب کشته شدن دهها فلسطینی و زخمی شدن صدها نفر دیگر شده است.
امام جمعه خاش بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نگاه استراتژیک تمامی توان خود را برای دفاع از مسلمانان به کار گرفته است و لذا این تفکر از سوی استکبار و قدرت های سلطه جو تهدید محسوب می شود.
وی اظهار داشت: استکبار جهانی تلاش دارد تا این تهدید را با ایجاد اختلاف و درگیری میان مسلمانان و قتل عام آنان بدست یکدیگر برای خود به یک فرصت تبدیل کرده و ضمن به نابودی کشاندن ممالک اسلامی حاشیه امنی برای رژیم صهیونیستی و سایر دست نشاندگانش فراهم کند.
حجت الاسلام میری گفت: ایجاد اختلاف میان اقوام و مذاهب در کشورهای اسلامی با همین هدف دنبال می شود و دشمنان اسلام برای رسیدن به این هدف سرمایه گذاری های کلانی کرده اند.
امام جمعه خاش در بخش دیگری از خطبه های نماز با تاکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اظهار داشت: حجاب از ارزنده ترین نمادهای فرهنگی اجتماعی در تمدن ایران اسلامی محسوب می شود که پیشینه آن به قبل از ورود اسلام می رسد اما در فرهنگ اسلامی به اوج تعالی و منتهای ارزش و اعتبار خود رسید و اشاعه و تعمیق آن نیازمند آموزش های بنیادین مداوم در خانواده، مدرسه، دانشگاه و اجتماع است.

*** رژیم صهیونیستی وضعیت فاجعه آمیزی در غزه بوجود آورده است

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رژیم اشغالگر قدس در مناطق فلسطینی نشین بویژه غزه وضعیت بسیار نگران کننده و فاجعه آمیزی را بوجود آورده است.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: تداوم محاصره ظالمانه نوار غزه و کمبود شدید امکانات پزشکی برای مداوای مجروحان و عدم امکان ارسال کمکهای انسان دوستانه به نوار غزه، به وقوع یک فاجعه بزرگ انسانی منجر و قطعا صلح و امنیت منطقه را با خطر جدی رو به رو کرده است.

وی تصریح کرد: محکومیت آشکار جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق فلسطینی و جلوگیری از ادامه حملات این رژیم، مسوولیت تمامی نهادها و مجامع منطقه ای و بین المللی است.
وی ادامه داد: حملات اخیر رژیم صهیونیستی به غزه پس از حملات داعش به سوریه و عراق این معنا را دارد که اسرائیل غاصب از ضعیف شدن دولت های اسلامی بیشرین بهره را به نفع خود می برد و واضح تر آنکه سناریویی از پیش نوشته شده در حال اجراست.
امام جمعه اهل سنت خاش گفت: دولت های انقلابی عراق و سوریه که خط مقدم مقابله با رژیم اشغالگر قدس هستند، از نظر نظامی، مالی و اقتصادی در اثر حملات تکفیری ها و تروریست های افراطی ضعیف شده اند و این ضعف بطور حتم با برنامه ریزی های از پیش انجام شده دشمنان با هدف تقویت رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.
مولوی شهنوازی با اشاره به جایگاه عفاف و حجاب از دیدگاه اسلام گفت: امروز دشمنان اسلام تلاش گسترده ای را برای انحراف مسیر فرهنگ عفاف و حجاب بکار گرفته اند و از تمام توان و ظرفیت خود را در بعد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند تا جوانان و مردم کشور را از دین و ارزش های اسلامی و قرآنی گریزان کنند.

مولوی شهنوازی اشاعه فرهنگ بی حجابی را از حربه های نظام سلطه علیه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: پدیده بدحجابی و بی حجابی برنامه سازماندهی شده دشمنان علیه ارزش های دینی و انقلابی ما است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. ک/2
7312 / 653

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن