تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820454497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قایم مقام وزیر صنعت: برخی به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قایم مقام وزیر صنعت: برخی به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند تبریز- ایرنا- قایم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برخی به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند در حالی که برای بهبود شرایط اقتصادی کشور باید منافع ملی را بر منافع شخصی مقدم دانست.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈ مجتبی خسروتاج ˈ روز جمعه در آیین تجلیل از صنعتگران برتر آذربایجان شرقی در تبریز اظهار کرد: راه حل های خروج از وضعیت سخت اقتصادی کشور خاکستری است و باید برای عبور از این مرحله صبر کرد.
وی با بیان اینکه به طور طبیعی این راه حل ها موافقان و مخالفان خود را دارد، تاکید کرد: این راه حل ها در برخی موارد به مذاق برخی خوش نمی آید چرا که عده ای به رانت قیمت های دولتی معتاد شده اند.
خسروتاج اضافه کرد: در این چنین شرایطی باید صبور باشیم و منافع ملی کشور و منافع کلان نظام را بر منافع شخصی مقدم بدانیم.
قایم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت افزایش سرمایه گذاری درکشور گفت: با وجود تاثیراتی که نوسانات نرخ ارز بر میزان صادرات می گذارد ولی باید توجه بیش از پیش به موضوع سرمایه گذاری داشت.
خسرو تاج اظهارکرد: نگاه هدفمند لازمه تولید و سرمایه گذاری است و به طور قطع بدون برنامه مدون نمی توان به اهداف کلان کشور دست یافت.
وی با بیان اینکه دراین چارچوب باید بر مزیت های اقتصادی کشور تکیه کرد، افزود: یکی از موضوعات اساسی تولید و کسب و کار ایجاد فضای آزاد سرمایه گذاری است.
خسروتاج اظهار امیدواری کرد: در این زمینه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قوانین حوزه سرمایه گذاری را با توجه به آزادی فعالیت در این عرصه در نظر بگیرند.
7240/587/ 1495

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن