تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802419282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت ۹۷ درصدي انجام طرح آمايش سرزمين استان اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۵۸ب.ظ)
استاندار اصفهان خبر داد: پيشرفت ۹۷ درصدي انجام طرح آمايش سرزمين استان اصفهان رسول زرگرپور گفت‌: انجام طرح آمايش سرزمين و تدوين سند راهبردي توسعهٔ استان بيش از ۹۷ درصد پيشرفت داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول زرگرپور در جلسهٔ هيئت اجرايي شهرک علمي تحقيقاتي اصفهان؛ گفت: انجام طرح آمايش سرزمين و تدوين سند راهبردي توسعهٔ استان با فعاليت بيش از ۱۸۰ کار‌شناس متخصص در شهرک علمي تحقيقاتي اصفهان در حال انجام است.
وي با بيان اينکه تدوين اين طرح بيش از ۹۷ درصد پيشرفت داشته است، اظهار داشت: رونمايي از اين طرح با حضور يکي از اعضاي هيئت دولت صورت خواهد پذيرفت.
استاندار اصفهان تصريح کرد: اين طرح علاوه بر اينکه يک طرح مطالعاتي است، قابليت استمرار دارد و ارزش افزوده‌اي براي استان مي‌باشد.
وي خواستار همکاري شهرداري‌هاي منطقه با اين شهرک به منظور توسعهٔ همکاري براي شناسايي محدودهٔ شهرک به عنوان يک شهر نمونهٔ دانشي در کشور شد.
رسول زرگرپور از شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان به عنوان تنها مرکز منطقه‌اي توسعهٔ مراکز رشد و پارک‌هاي علم و فناوري در اصفهان تحت نظر يونسکو در وزارت علوم ياد کرد و افزود: چالش‌هاي موجود در خصوص اجرايي ماده ۹ قانون حمايت از شهرک‌هاي دانش بنيان پيگيري خواهد شد.
استاندار اصفهان از معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خواست به منظور همکاري بيشتر با شهرک علمي تحقيقاتي؛ جلسهٔ مشترکي را با شهردار و شوراي شهر خميني شهر برگزار نمايد.
زرگرپور به مشکلات اجرايي کريدور علم و فناوري اشاره کرد و افزود: بايد با برگزاري جلسات مستمر و همفکري با مديران مربوطه بتوانيم مشکلات موجود در اين زمينه را حل نماييم.
استاندار اصفهان افزود: شکي نيست که وجود اين شهرک افتخار بزرگي براي اصفهان است و بايد تلاش شود در قالب کريدور يا منطقهٔ آزاد علم و فناوري موارد آن دنبال شود.
وي با بيان اينکه استان‌هاي ديگر نيز پيگير اين موضوع هستند، اذعان داشت: اصفهان بايد بتواند با برطرف کردن مشکلات در اين زمينه پيشگام باشد.
رسول زرگرپوربا اشاره به پتانسيل‌هاي خاص اصفهان، اظهار داشت: اين استان علاوه بر دارابودن پتانسيل‌هاي خاص خود مشکلات خاص خود را نيز دارد.
وي در ادامه افزود: اصفهان همچنان که رتبهٔ اول را در برخي شاخص‌ها دارد در برخي مشکلات نيز داراي رتبهٔ اول است لذا بايد بر روي مزيت‌هاي استان متمرکز شويم.
وي مشکلات موجود در خصوص آب استان را بسيار جدي دانست و خاطر نشان کرد: پيگيري‌ها و مکاتبات مديريت استان در اين خصوص هر روز و هر ساعت ادامه دارد به طوري که هر دو روز يکبار به طور ميانگين مکاتبه‌اي با وزير محترم کشور و وزير محترم نيرو صورت پذيرفته است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن