تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819477486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز طرح اورژانس ملي‎ SOS ‎از شهريورماه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۵۶ب.ظ)
آغاز طرح اورژانس ملي‎ SOS ‎از شهريورماه اجراي طرح اورژانس ملي SOS همه شماره ‏هاي امدادي مربوط به اورژانس کشور، آتش نشاني، هلال احمر، راهداري و اورژانس اجتماعي در يک شماره امدادي ‏‏(115) ادغام مي شود و تمامي هموطنان مي توانند در صورت نياز به هرگونه کمک امدادي در حوادث يا فوريت هاي پزشکي، ‏فقط با شماره تلفن 115 تماس بگيرند.
به گزارش خبرگزاري موج، حميدرضا خانکه رئيس دبيرخانه کارگروه بهداشت و درمان کشور در حوادث غيرمترقبه با اعلام خبر آغاز اجراي مرحله آزمايشي طرح «اورژانس ملي» sos از شهريور ماه امسال در ‏قم، تاکيد کرد: دانشگاه علوم بهزيستي و توانبخشي با تمام توان، مديريت علمي طرح را به عهده دارد.
خانکه پس از ديدار با استاندار قم و ديگر مسئولان اين استان و انجام مقدمات اجراي مرحله اول طرح اورژانس ملي SOS، افزود: در جلسه هم انديشي با حضور استاندار قم، مسئولان اين استان و نمايندگان سازمانهاي ذيربط‏، مقرر شد تا در محلي که اداره کل مديريت بحران استان قم در اختيار مي گذارد و با مشارکت تمامي سازمان هاي ذيربط ‏همچون شهرداري، آتش نشاني، هلال احمر، سازمان بهزيستي، پليس و ديگر مسئولان استاني، مرحله آزمايشي طرح ‏اورژانس ملي SOS ‎از شهريور ماه سال جاري اجرا شود.
وي افزود: مرحله آزمايشي اين طرح با رويکرد سلامتي، در چهار فاز سه ماهه اجرا مي شود و گزارش از چگونگي اجراي آن ‏نيز به کميسيون ايمني راهها به سرپرستي وزير راه، ارائه خواهد شد.
خانکه به عنوان رئيس مرکز تحقيقات و مديرگروه آموزشي«سلامت در حوادث و بلايا» دانشگاه علوم بهزيستي و ‏توانبخشي، اظهارداشت: معاونت درمان وزارت بهداشت به عنوان متولي اصلي طرح، و مرکز مديريت حوادث و فوريت هاي ‏پزشکي وزارت بهداشت نيز همکاري و حمايت همه جانبه از طرح خواهد داشت‎.
وي همچنين خاطر نشان کرد: ادغام تمامي شماره هاي امدادي در يک شماره (115)، به منزله حذف اين شماره ها از شبکه ‏مخابراتي کشور نيست. با توجه به اينکه شماره هاي قبلي سازمان هاي امدادگر نيز از سوي سازمان مخابرات کشور، به شماره 115 ‏متصل مي شود، لذا تماس با هر يک از شماره هاي قبلي نيز در نهايت، به مرکز اورژانس مليsos‎ با شماره 115، وصل ‏خواهد شد. هموطنان فقط وضعيت اضطراري پيش آمده را براي اپراتور مرکز اورژانس ملي‎ (SOS) ‎تشريح کنند و براساس ‏وضعيت آنان و بنا به تشخيص کارشناسان مرکز اورژانس ملي، نيروهاي امدادگر با کمک هاي لازم، اعزام شوند‎.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن