تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819262580




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون فرماندارتهران:سرانه فضای سبز تهران روبه گسترش است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون فرماندارتهران:سرانه فضای سبز تهران روبه گسترش است تهران بزرگ - ایرنا - معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران گفت: سرانه فضای سبز در شهرستان تهران با همکاری های خوب دستگاه های ذیربط روبه گسترش است.


به گزارش خبرنگار ایرنا غلامحسین آرام روز چهارشنبه در سومین جلسه ستاد فضای سبز شهرستان تهران، سرانه فضای سبز ساکنان تهران را حدود 15 مترمربع و قابل قبول عنوان کرد.
وی با اشاره به واگذاری یک هزار هکتار جنگلکاری شمال شرق تهران از سوی منابع طبیعی به شهرداری منطقه 4 تهران بیان کرد: این اقدام موجب افزایش فضای سبز و نیز افزایش تعاملات بین دستگاهی شده و قابل تحسین است .
آرام عنوان کرد: رقم قابل توجهی در بودجه سال 93 شهرداری تهران به منظور نگهداری فضاهای سبز شهری اختصاص یافته است که اگر محقق شود، فضای سبز تهران با رشد چشمگیری مواجه خواهد شد.
وی تصریح کرد: برای توسعه کارگاه های صنعتی باید گواهی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری تهران اخذ شود تا دراین مراکز نیز فضای سبز مورد توجه قرارگیرد.
معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران پیشنهاد داد سازمان آموزش و پرورش نیز به بحث فضای سبز ورود پیدا کند و اجازه دهد بخشی از حیاط مدارس به ایجاد فضای سبز اختصاص یابد.
آرام تاکید کرد : تلاش می کنیم تا انجام کارها در شهرستان تهران با برخورداری از نظرات کارشناسان مجرب صورت گیرد و نقاط ضعف در امور خدمات رسانی را مرتفع کنیم.
سومین جلسه ستاد فضای سبز شهرستان تهران به ریاست معاون فنی و عمرانی فرماندار تهران و با حضور مسوولان دستگاه های ذیربط صبح امروز چهارشنبه در محل فرمانداری تهران برگزار شد.
تهرام/9977**1565

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن