تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک کارشناس تغدیه :در وعده سحری به جای آب از میوه های آبدار استفاده کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک کارشناس تغدیه :در وعده سحری به جای آب از میوه های آبدار استفاده کنید مشهد- ایرنا- مسوول بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در وعده سحری به جای نوشیدن آب زیاد از میوه های آبدار و لیموترش تازه استفاده کنید.


دکتر زهرا اباصلتی با بیان اینکه مایعات باید بتدریج نوشیده شود، افزود: مصرف چای، قهوه و نوشابه در ماه مبارک رمضان موجب افزایش ادرار و دفع آب از بدن و در نهایت بروز احساس تشنگی زودرس می شود.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، وی گفت: مصرف غذاهای خشک نظیر کوکو سبزی، کوکو سیب زمینی، کتلت و گوشت های سرخ شده مانند کباب، جوجه کباب، ماهی و غذاهای پر ادویه منجر به عطش زیاد و افزایش بیش ازحد اسید معده می شود.
وی ادامه داد:بنابر این روزه داران باید از مصرف زیاد غذاهای شیرین، چرب، سس مایونز، خامه، سوسیس و کالباس در وعده سحری و افطار پرهیز کنند.
اباصلتی در پایان گفت: روزه داران می بایست در وعده سحری، از کربوهیدرات های مرکب مانند غلات سبوس دار و مواد پروتئینی مانند تخم مرغ، حبوبات سهل الهضم و لبنیات استفاده کنند تا کمتر دچار گرسنگی شوند.
7487/659

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن