تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812859231




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميد حاجيلي از ايران رفت + عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
اميد حاجيلي از ايران رفت + عکس اين خواننده و موزيسين که به تازگي کنسرت خود در تهران را برگزار کرده بود، پيش از پرواز به سمت آلمان، عکسي در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرد که نظرات ذيل آن، حاکي از گمانه زني هواداران وي در خصوص مهاجرت حاجيلي به خارج از کشور بود.

«اميد حاجيلي» صبح روز يکشنبه، ايران را به مقصد آلمان ترک کرد. اين خواننده و موزيسين که به تازگي کنسرت خود در تهران را برگزار کرده بود، پيش از پرواز به سمت آلمان، عکسي در صفحه اينستاگرام خود منتشر کرد که نظرات ذيل آن، حاکي از گمانه زني هواداران وي در خصوص مهاجرت حاجيلي به خارج از کشور بود.
اميد حاجيلي از ايران رفت
اين هنرمند در اين خصوص اظهار داشت: «پس از برگزاري چند کنسرت در شهرهاي مختلف، براي انجام امور کاري و حضور در مسترکلاس‌هاي ساز تخصصي ام (ترومپت) به اروپا آمده ام. مسئله ي مهاجرت اصلاً صحت ندارد و به زودي به کشور باز خواهم گشت و امور مربوط به آلبوم و برنامه هاي آتي را دنبال خواهم کرد».
وي افزود: «حالا که به اينجا آمده ام، بسيار علاقه مندم که رقابتهاي فينال ليگ جهاني واليبال در فلورانس را از نزديک ببينم و به تشويق بازيکنان تيم ملي ايران بپردازم. اميدوارم اين امکان فراهم شود».
اميد حاجيلي در خصوص زمان انتشار آلبوم جديدش گفت: «همانطور که قبلاً گفته ام، بخش عمده ي ترانه ها و ملودي هاي آلبوم آماده هستند. نمي‌توانم زمان دقيقي براي انتشار آن اعلام کنم. اما به محض قطعيت و مشخص شدن جزئيات، از طريق سايت «موسيقي ما» اطلاع رساني خواهم کرد».
(موسيقي ما)مطالب مرتبط:یادگاری ستاره های سینما در ۵ صبح پارک وی +عکسعکس: امید حاجیلی و پدرش

چهارشنبه 18 تیر 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن