تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820223040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صیانت از واحدهای تولیدی از اولویت برنامه های اقتصادی دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

صیانت از واحدهای تولیدی از اولویت برنامه های اقتصادی دولت است سنندج - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی استانداری کردستان گفت: دولت در راستای تقویت توان اقتصادی کشور صیانت از واحدهای تولیدی را در اولویت برنامه ها قرار داده است.


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری کردستان، نیاز یعقوبی افزود: در این راستا دولت با تشکیل کارگروه صیانت از واحدهای تولیدی در زیر مجموعه کارگروه تخصصی اشتغال و سرمایه گذاری، اقدامات مناسبی را برای ساماندهی و تقویت بخش تولید و نیز واحدهای آسیب پذیر تولیدی و اقتصادی در کشور به عمل آورده است.
وی افزود: این کارگروه با حضور اداره کل تعاون و رفاه اجتماعی، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، شرکت شهرک های صنعتی، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و نیز کمیسیون بانک های عامل استان تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.
یعقوبی به اهداف تشکیل این کارگروه اشاره کرد و گفت: کمک به حفظ اشتغال فعلی بخش تولید و فراهم ساختن زمینه افزایش سرانه اشتغال با فراهم ساختن فرصت های جدید سرمایه گذاری، شناسایی های واحدهای آسیب پذیر و تلاش برای حل موانع و مشکلات پیش روی آنها، استفاده بهینه از تسهیلات بانکی ابلاغی جهت توسعه و ایجاد اشتغال و تولید و نیز جلوگیری از افزایش بدهی های معوقه بانک های عامل استان از مهمترین این اهداف به شمار می رود.
وی گفت: ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی سطح استان و تلاش برای احیا و توانمندسازی واحدهای نیمه فعال و غیر فعال از دیگر اهداف تشکیل این کارگروه است.
مدیرکل امور اقتصادی و تولیدی استانداری کردستان افزود: امید است با فعالیت مستمر این کارگروه همکاری دستگاه های اجرایی و متولی بخش تولید و اشتغال در استان شاهد رونق و توسعه همه جانبه بخش تولید و توانمندسازی واحدهای تولیدی و اقتصادی استان باشیم.ک/3
533

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن