تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگین ترین چیزی که روز قیامت در ترازوی اعمال قرار داده می شود صلوات بر محمد و اهل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802503206




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درگیری در اسپایکر/ نفوذ داعش به لیبی/ افشاگری استار مالزی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: درگیری در اسپایکر/ نفوذ داعش به لیبی/ افشاگری استار مالزی


عشایر شهر کرکوک بطور دسته جمعی ضد نیروهای تروریستی داعش قیام کرده اند و از دولت و ارتش عراق می خواهند از آنها در برابر این تروریستها پشتیبانی کند، یک روزنامه لیبی نیز از تلاش داعش برای نفوذ در لیبی و گسترش فعالیت در این کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر با وجود آرامش در شهر کرکوک، جنوب و جنوب غرب این شهر و به ویژه در روستای الزویه درگیریهای شدیدی بین اهالی این روستا و گروه تروریستی داعش صورت گرفته است. اهالی این روستا توانستند تروریستها را از این منطقه بیرون برانند و پرچم آنها را بسوزانند و پرچم عراق را در این روستا بار دیگر بر پشت بام مرکز پلیس و مدارس روستا به اهتزاز درآورند.
درگیری عشایر عراق با تروریستها
از آنجایی که جنگنده های سوخو، یکی از پلهای مهم منطقه را منهدم کرد که تروریستهای داعش از آن برای عبور به سمت شهر بیجی و پالایشگاه بیجی استفاده می کردند، نیروهای تروریستی داعش به سمت روستای الزویه روانه شدند و کودکان این روستا را گروگان گرفتند. در این زمان این عشایر منطقه ضد تروریستهای داعش قیام کردند و توانستند آنها را بطور کامل از منطقه و حتی از کوه های حمرین بیرون کنند.
دانلود      همچنین از شهرستان الحویجه و ناحیه های الزاب و العباسی خبر می رسد که عشایر عراق از دولت عراق و ارتش این کشور خواستند در حمایت از آنان دخالت کرده و وارد عمل شوند. عشایر این مناطق نیز هم اکنون ضد تروریستهای داعش قیام کرده اند و بطور کامل با این گروه تروریستی مخالفند. شورای عشایر قیام کننده در کرکوک از اداره اوقاف اهل سنت خواست مفتی جدیدی را انتخاب کند و خوستار اعلام جهاد ضد داعش شدند . از اینرو همه افراد قبیله های الجبور و العبید و قبیله های دیگر در مناطق الزاب  انتفاضه ای ضد داعش برپا کرده اند . هم اکنون عشایر این منطقه با سلاح سبک و بسیار ساده در مقابل نیروهای تروریستی داعش که با خمپاره اندازها با این مردم می جنگند رویارو شده اند.
درگیری ارتش عراق با ترئریستها
اما یگانهای تهاجم هوایی در عراق متشکل از جنگنده های سوخو، پهپادها و هلیکوپترها، وزنه درگیریها را بشدت به سمت ارتش عراق سنگین کرده اند بطوریکه تعداد تلفات تروریستها در این مناطق بسیار زیاد شده است.
دانلود     از سوی دیگر روزنامه استار مالزی روز چهارشنبه وهابیون افراطی را عامل جنایات اخیر در برخی کشورهای اسلامی دانست و از جهان غرب برای استفاده از واژه افراطی تنها برای مسلمانان انتقاد کرد. این روزنامه انگلیسی زبان مالزی با اشاره به تعریف از افراط و افراطیون نوشت : جورج دبلیو بوش رییس جمهور اسبق آمریکا و تونی بلر نخست وزیر سابق انگلیس نیز مسئول مرک صدها هزار نفر از مردم بیگناه عراق هستند. این روزنامه نوشت : افراطیون  با الهام از دیدگاه های وهابیت گمراهی و سردرگمی بزرگی ایجاد کرده اند و باعت تفرقه در میان مسلمانان سراسر جهان شده اند. استار نوشت : رسانه های غرب این افراد را اهل سنت تصویر کرده اند و از اصطلاح اهل سنت الجماعه برای آن ها استفاده می کنند  این افراد وهابیون متعصبی هستند که وابستگی به سنت های اسلامی ندارند و احترام برای آن قایل نیستند  این وهابیون موجب اضطراب زیاد غرب و جهان امروز شده اند. به نوشته این روزنامه یک فرد افراطی ستمکار محدودیتی در ذهن، گفتار و اعمال خود ایجاد نمی کند و این فرد  می تواند هر شخصی باشد و لزوما فرد افراطی آنگونه که رسانه ها به تصویر کشیده اند مسلمان یا عرب نیست. استار ادامه داد یک مسیحی، بودایی، سکولار، دانشمند و یا فعال حقوق بشر نیز می تواند افراطی باشد  شاید تاکتیک های کشتار البغدادی باعت شده این فرد  در غرب افراطی باشد، اما می توان گفت همان تاکتیک را جورج دبلیو بوش و تونی بلر در عراق اعمال کردند و مسئول مرک صدها هزار نفر از مردم بیگناه عراق هستند. یک روزنامه چاپ لیبی روز سه شنبه در گزارشی نوشت گروه تروریستی داعش در تلاش برای نفوذ در لیبی و گسترش فعالیت های خود در این کشور است.  در گزارش روزنامه بوابه الوسط آمده است مقامات سرویس های اطلاعاتی تونس، مصر و الجزایر این هفته گردهم آمدند تا برخی گزارش های امنیتی را بررسی و درباره شیوه های جلوگیری از گسترش شاخه های داعش در منطقه گفتگو کنند. این روزنامه به نقل از منابع امنیتی نوشت سرنخ هایی وجود دارد که نشان می دهد برخی افراطیون لیبیایی در حال بازگشت به این کشور هستند و سعی در ایجاد پایگاهی برای داعش در شمال آفریقا دارند. به گزارش خبرگزاری شین هوا و به نقل از گزارش این روزنامه لیبیایی ، خلا قدرتی که از زمان سرنگونی معمر قذافی دیکتاتور لیبی در سال 2011 در این کشور به وجود آمده ،  ممکن است شرایط مناسب را برای گسترش فعالیت های داعش در این کشور فراهم کند.

لینک را کپی کنید

لینک را کپی کنید


چهار شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن