تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078040




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مدرسه بزرگترين معضل مسکن مهر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۹:۲۴ق.ظ)
استاندار تهران: ساخت مدرسه بزرگترين معضل مسکن مهر است هاشمي گفت: يکي از بزرگترين معضلات و مشکلات ساخت مسکن مهر ايجاد زيرساخت ها به ويژه ايجاد فضاي آموزشي و ساخت مدرسه در اين سايتهاست.
به گزارش خبرگزاري موج، هاشمي استاندار تهران با بيان اينکه بيشترين معضل سايتهاي مسکن مهر ايجاد فضاي آموزشي و ساخت مدرسه است، گفت: براي سال تحصيلي آينده مشکل مدارس پرديس با توجه به سکونت خانواده‌هاي جديد و نياز فعلي اين شهرک به توسعه فضاي آموزشي برطرف مي‌شود؛ براي مسکن مهر پرند نيز ساخت 3 مدرسه قطعي شده و اميدواريم که مشکلات اين شهرک نيز برطرف شود.
حسين هاشمي با اشاره به مشکلات ساخت مسکن مهر اظهار داشت: يکي از بزرگترين معضلات و مشکلات ساخت مسکن مهر ايجاد زيرساخت ها به ويژه ايجاد فضاي آموزشي و ساخت مدرسه در اين سايتهاست.
وي افزود: اگر قرار باشد 1 ميليون و 300 هزار واحد به افراد ثبت نام شده در کل کشور تحويل داده شود و تنها هر واحد يک دانش آموز داشته باشد با در نظرگرفتن فرضيه اينکه تراکم جمعيت در کلاس ها 30 نفره باشد تقريبا به 43 هزار کلاس درس در کل کشور در سايت هاي مسکن مهر نيازمنديم.
هاشمي درباره تعداد کلاس هاي مورد نياز مسکن مهر تهران نيز گفت: در تهران نيز حدودا به ساخت 10 هزار کلاس ديگر براي واحدهايي که قرار است تحويل داده شود نيازمنديم که اميدواريم با کمک خيرين امکان ساخت مدرسه و حل اين معضل بزرگ فراهم شود.
استاندار تهران ادامه داد: اين تعداد کلاس مورد نياز پايتخت به غير از واحدهاي آموزشي است که تاکنون در سايتهاي مسکن مهر ساخته و تحويل داده شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن