تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820053236




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترانزيت رسمي کالا از مرز بين المللي مهران به عراق آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ تير ۱۳۹۳ (۹:۲۶ق.ظ)
استاندار ايلام خبر داد: ترانزيت رسمي کالا از مرز بين المللي مهران به عراق آغاز شد مرواريد از ترانزيت رسمي کالا از مرز بين المللي مهران اين استان به کشور عراق به تازگي آغاز شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرواريد اظهار داشت: اکنون روزانه 20 کاميون کالاي خارجي از کشور ترکيه و از طريق مرز بين المللي مهران به کشور عراق ترانزيت مي شود. وي افزود: اين کالاهاي ترانزيتي بيشتر شامل مصالح ساختماني، مواد غذايي و لوازم تزييني داخلي ساختمان است.
استاندار ايلام بيان کرد: مرز بين المللي مهران بر پايه برنامه ريزي انجام شده آمادگي ترانزيت روزانه 100 کاميون کالا دارد.
مرواريد يادآور شد: اين روزها با ترانزيت کالاي خارجي از مرز بين المللي مهران به عراق تحول بزرگي در عرصه تجارت استان ايلام ايجاد شده است.
وي همچنين بر ضرورت تقويت صادرات غيرنفتي در مرز مهران تاکيد و اضافه کرد: تلاش مي شود حجم صادرات در اين مرز گسترش يابد. اين مقام مسئول خاطر نشان کرد:709 هزار تن کالا شامل سيمان، انواع کاشي، مصالح ساختماني، مصنوعات فلزي و پلاستيکي، سراميک، و ميوه و تره بار به ارزش دلاري 265 ميليون دلار نيز از ابتداي امسال تاکنون از خروجي بين المللي مهران به عراق صادر شده که در مقايسه با مدت مشابه پارسال از نظر ارزش 24 درصد و از نظر وزني هفت درصد کاهش نشان مي دهد.
استاندار ايلام ادامه داد: پارسال يک ميليون و 724 هزار تن کالا به ارزش نزديک به 800 ميليون دلار از اين خروجي بين المللي به کشور عراق صادر شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن