تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):حريص از دو خصلت محروم شده و در نتيجه دو خصلت را با خود دارد: از قناعت محروم است و در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798266910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه های ماهواره ای، ایمان مردم ایران را نشانه گرفته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

یک مسوول درسپاه گلستان: شبکه های ماهواره ای، ایمان مردم ایران را نشانه گرفته اند گنبدکاووس - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی وفقیه درسپاه نینوای استان گلستان گفت: استکبار جهانی از طریق پخش فیلم های غیر اخلاقی در شبکه های ماهواره ای هدفی جز ضربه زدن به ایمان مردم ایران ندارد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین ˈجعفر رعایتیˈ سه شنبه شب در نشست سالیانه مودت در جمع فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان گنبدکاووس، افزود: امروز دیش های ماهواره ای به سلاح دشمنان درخانه های مردم ایران تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی تلاش های زیادی برای نابودی انقلاب و ضربه زدن به آن در پیش گرفت اما موفق نشد، گفت: جنگ تحمیلی، تحریم ها، ترور شخصیت های انقلابی و ایجاد اختلاف بین اقوام و مذاهب از جمله این تلاش های دشمنان طی 36 سال گذشته علیه انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام رعایتی اضافه کرد: به برکت خون شهیدان، نفس روحانی امام راحل و بعد از ایشان رهبری های مدبرانه مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی و نیز حضور بصیرت گونه مردم درصحنه های مختلف، انقلاب اسلامی بیمه شده است.
وی، تغییر مد لباس، ترویج مصرف گرایی و راه اندازی شبکه های ماهواره ای غیر اخلاقی را 3 راهبرد جدید دشمنان در ضربه زدن به انقلاب ملت ایران دانست و تصریح کرد: استکبار جهانی با این راهبردها که هر کدام برای قشرهای خاصی طراحی شده است، هدفی جز به انحراف کشاندن مردم ایران ندارد.
مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوای گلستان خاطر نشان کرد: پیروزی مستضعفین بر مستکبرین وعده الهی است که پیامبر اسلام (ص) 1400 سال پیش آن را اعلام فرمودند اما تا پیروزی انقلاب اسلامی ایران این وعده محقق نشده بود.
حجت الاسلام رعایتی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که توانسته در برابر استکبار بایستد و درسایه معنویت و بصیرت مردم و نیز موفقیت های جوانان خود، عزت و سربلندی را برای مسلمانان به همراه آورد.
وی همچنین با اشاره به برخی موفقیت های استکبار جهانی در جنگ نرم علیه ملت و جوانان ایران اسلامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه استکبار جهانی با پخش فیلم های غیراخلاقی، قبح برخی گناهان را درجامعه ریخته است.
حجت الاسلام رعایتی همچنین باتاکید برضرورت هوشیاری بیشتر خانواده های ایرانی نسبت به پیامدهای مخرب شبکه های ماهواره ای، گفت: این شبکه های غیراخلاقی، جز ضربه زدن به ایمان مردم و جوانان و از بین بردن عزت آنان، هدفی ندارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس نیز در این نشست از فرماندهان پایگاه های بسیج خواست نسبت به گوشزد کردن پیامدهای مخرب برنامه های ماهواره به زیر مجموعه های خود و نیز به دیگر اقشار جامعه تلاش کنند.
سرهنگ ˈرمضانعلی بادلیˈ با بیان اینکه امروز خطر ماهواره از خطر موادمخدر نیز بیشتر شده است، گفت: گوشزد کردن پیامدهای مخرب ماهوراه به مردم رسالتی بزرگ و بالاترین امر به معروف و نهی از منکر است که فرماندهان پایگاه های بسیج بایستی آن را به نحو احسن انجام دهند.
وی بااشاره به طرح جمع آوری دیش های ماهواره توسط بسیج، افزود: این طرح که ابتدا به صورت داوطلبانه اجرا می شود، بسیج به ازای تحویل هر دستگاه دیش ماهواره از سوی مردم، 50 درصد هزینه خرید دستگاه مبدل دیجیتال به آنان پرداخت می کند.
سرهنگ بادلی اضافه کرد: هم اکنون ناحیه مقامت بسیج سپاه گنبدکاووس 75 هزار نیروی بسیجی ساماندهی شده در 520 رده مقاومتی از همه اقشار شیعه و اهل سنت دارد که ظرفیت خوبی برای آگاه سازی مردم در خصوص پیامدهای مخرب ماهواره و نیز اجرای دیگر برنامه های فرهنگی بشمار می رود.
دراین نشست که باحضور جمع کثیری از فرماندهان پایگاه های بسیج و نیروهای زیر مجموعه آنان درمصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس برگزار شد، امام جمعه و برخی مسوولان این شهرستان نیز حضور داشتند.
شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/7479/622/

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن