تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820995826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت مترو تعطیل شد/ درختان میدان رازی ورامین خشک شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ساخت مترو تعطیل شد/ درختان میدان رازی ورامین خشک شدند ورامین- ایرنا – شهرداری ورامین به دلیل در اختیار نداشتن نقشه اجرایی پل روگذر بلوار امام رضا (ع) از ادامه فعالیت عملیات مترو و پل روگذر جلوگیری کرد و این امر باعث گردیده تا درختانی که در مجاورت این محل قرار دارند به دلیل عدم آبیاری به موقع خشک شوند.


داستان اجرای متروی شهرستان ورامین به مثنوی هفتاد من کاغذی می ماند که هر روز به قطر صفحات آن اضافه می شود ولی در پس تعطیلی اجرای این طرح مشکلات عدیده ای برای مردم منطقه به وجود آمده که با گذر زمان به این مشکلات افزوده می شود.
کاهش عرض بلوار امام رضا (ع)، ترافیک شدید در ساعات مختلف به خصوص در ساعات اولیه و پایانی روز، گرد و خاک شدید درمنطقه میدان رازی و از همه مهمتر خشک شدن فضای سبز ودرختان قدیمی این منطقه از جمله آثاری است که این روزها مردم شهرستان ورامین با آن دست و پنجه نرم می کنند.
بخش عمده ای از فضای سبز میدان رازی که در سال های نه چندان دور یکی از بزرگترین بوستان های ورامین محسوب می شد، به دلیل عملیات گسترش این میدان تخریب و تنها فضای باقیمانده آن به بوستان خانواده تبدیل و بخش دیگری از آن در قسمت میانی میدان با چندین اصله درخت بید مجنون و درختان توت بر جای ماند که از زمان آغاز عملیات اجرای پروژه پل روگذر بلوار امام رضا(ع) این محل محصور و دسترسی جهت آبیاری این فضا سخت شد.
پس از تعطیلی چند ماهه کارگاه اجرای طرح مترو، فضای سبز مجاور این کارگاه نیز از آبیاری محروم شده و هم اکنون تمامی درختان توت آن خشک شده و درختان بید مجنون چندین ساله نیز در آستانه نابودی قرار دارند.
در روزها اخیر نیز واحد فضای سبز شهرداری ورامین چمن های این فضای سبز را جهت واکاری به مناطق دیگر منتقل نمود تا عملا این فضای سبز به بیابانی کوچک تبدیل شود.
معاون خدمات شهری شهرداری ورامین روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: احیاء فضای سبز یکی از مهمترین مسائلی است که شهرداری ورامین به دنبال آن است و تلاش می شود تا با برنامه ریزی مناسب از خشک شدن فضای سبز منطقه میدان رازی جلوگیری شود.
محمد مهمان نواز افزود: متأسفانه به دلیل عدم آبیاری به موقع تعدادی از درختان این منطقه خشک شده و تلاش می شود با افزایش میزان آبیاری از نابودی باقی درختان جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: چمن های این فضای سبز جهت واکاری در منطقه دیگر از شهر ورامین استفاده شده تا لااقل بهترین بهره را از چمن های موجود در آن ببریم .
تهرام/7254/ 699

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن