تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813448248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گرما را برای شیرخواران محدود کنید


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
گرما را برای شیرخواران محدود کنید
عرق کردن شیرخوار در دوران شیرخواری کاملا طبیعی است و همچنین یکی از دلایل عرق کردن شیرخواران گرم کردن بدن نوزادان با پتو یا لباس‌های بسیار گرم در فصل‌های مختلف سال است.


پروانه کبیری متخصص داخلی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: یکی از دلایل نگرانی مادران شیرده عرق کردن بسیار شیرخواران است، بیشتر مادران انتظار دارند که شیرخوارانشان عرق نکند اما باید گفت که شیرخواران به طور طبیعی نیز درخواب عمیق هم عرق می‌کنند و جالب اینجاست که احتمال چنین عرق شدن نوزادان شیرخوار در خواب عمیق نیز بیش از بزرگسالان و یا خردسالان است. 


وی افزود: یکی از دلایل عرق کردن شیرخواران گرم کردن بیش از اندازه بدن آنهاست. 
تازه مادران بدلیل کمبود تجارب، کودک خود را پتوپیچ می‌کنند و لباس‌های نامناسب فصل مورد نظر را تن کودک خود می‌کنند که این روش، روش نادرستی از لباس پوشاندن به کودکان است. 


وی اذعان داشت: عرق کردن شیرخوار طبیعی است اما عرق کردن بیش از حد کودک ناشی از یک دلیل قانع کننده مانند بیماری و یا پتو پیچ کردن توسط والدین است. 


وی اظهار داشت: معمولا کودکان دچار بیماری مادرزادی قلبی یا کودکان با مشکل تنفسی در خواب معمولا بیشتر از سایر شیرخواران دیگر دچار تعریق می‌شوند. 






انتهای‌پیام/ 








تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن