تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احتمال پیوستن وزرای خارجه 1+5 به مذاکرات وین


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: احتمال پیوستن وزرای خارجه 1+5 به مذاکرات وین
برخی دیپلمات ها در وین از احتمال سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به وین برای پیوستن به مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 خبر داده اند.
کد خبر: ۴۱۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰ - 08 July 2014


 برخی دیپلمات ها در وین از احتمال سفر جان کری وزیر خارجه آمریکا به وین برای پیوستن به مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 خبر داده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، همچنین این منابع از احتمال پیوستن وزرای خارجه فرانسه، روسیه، انگلیس، چین و آلمان به این مذاکرات نیز خبر داده اند.

این دیپلمات ها در عین حال هشدار داده اند که پیوستن احتمالی وزرای خارجه گروه 1+5 به مذاکرات هسته ای در وین به این معنی نیست که توافق هسته ای حاصل خواهد شد.

یک دیپلمات غربی نزدیک به مذاکره کننده ها گفت: پیوستن وزرای خارجه گروه 1+5 می تواند در صورت مفید بودن به تمدید مذاکرات کمک کند و همچنین می تواد فرصت جدیدی برای دستیابی به توافق تا 20 جولای ایجاد کند.

این منبع در عین حال تصریح کرد: وزرای خارجه می توانستند یک توافق امضاء کنند ولی در حال حاضر شکاف زیادی بین دو طرف وجود دارد.

نمایندگان ایران و گروه 1+5 در حالیکه 2 هفته تا 20 جولای باقی مانده است در حال مذاکره در وین برای رسیدن به توافق هسته ای جامع هستند که برخی منابع از اختلافات زیاد بین ایران و طرف غربی خبر می دهند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن