تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815077708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گیلانی ها در ماه بندگی به یاری بیماران نیازمند به خون شتافتند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

گیلانی ها در ماه بندگی به یاری بیماران نیازمند به خون شتافتند رشت - ایرنا - مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: مردم نوعدوست گیلان در ماه بندگی همانند سایر ماه ها به یاری بیماران نیازمند به خون شتافتند.


ˈعلی داوودیˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گیلانی ها از ابتدای ماه مبارک رمضان برای اهدای خون به بیماران نیازمند استقبال خوبی به عمل آوردند.
وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان روز گذشته ˈ9 روزˈ مردم نوعدوست گیلان، یک هزار و 610 واحد خون به بیماران نیازمند اهدا کردند.
مدیرکل انتقال خون گیلان با قدردانی از مردم نوعدوست استان برای اهدای خون اظهار کرد: مردم برای مشارکت در کار خداپسندانه اهدای خون ، آن را به شب های قدر موکول نکنند.
وی از مردم استان خواست تا در ماه مبارک رمضان همانند ایام گذشته ، این نهاد را در تامین خون مورد نیاز مصدومان و بیماران یاری کنند.
پایگاه های انتقال خون در سراسر استان در ایام ماه مبارک رمضان آماده پذیرش اهداکنندگان خون است .
پایگاه های انتقال خون شهرستان های رشت و لاهیجان در ایام ماه مبارک رمضان صبح ها از ساعت 8 تا 14 و شب ها از ساعت 18 تا 24 آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.
پایگاه های انتقال خون شهرستان های لنگرود، رودسر، بندرانزلی، فومن، تالش و آستارا و تیم های سیار نیز در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 18 تا 24 آماده پذیرش اهداکنندگان خون است.
پایگاه های انتقال خون در شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود، رودسر، بندرانزلی، فومن، تالش و آستارا فعال است.
سالانه به طور میانگین80 هزار واحد خون برای بیماران نیازمند در گیلان مصرف می شود.ک/3
7286/603

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن