تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815417836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفتارهای افراطیون بیش از گذشته تناقضات آنها را تایید می‌کند/ از شنیدن اظهارات خاتمی نگران هستند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
رفتارهای افراطیون بیش از گذشته تناقضات آنها را تایید می‌کند/ از شنیدن اظهارات خاتمی نگران هستند

رفتارهای افراطیون بیش از گذشته تناقضات آنها را تایید می‌کند/ از شنیدن اظهارات خاتمی نگران هستند
این جریان یک بار اعلام می‌کند که اصلاح طلبان مرده‌اند و دیگر پایگاهی ندارند و از سوی دیگر نسبت به دیده شدن و شنیده شدن اظهارات خاتمی ابراز نگرانی می‌کند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: افراطیون مجلس بیش از گذشته دچار رفتاهای تناقض آمیز شده‌اند.

علی محمد حاضری، با اشاره به تذکر 9 نماینده به وزیر دادگستری نسبت به اجرای حکم ممنوع الخروجی، ممنوع البیانی و ممنوع التصویری خاتمی، آن را بسیار عجیب خواند و گفت: اگر چنین مصوبه‌ای در شورای عالی امنیت ملی وجود داشته باشد، یا علنی است که دستگاه زیربط باید این مساله را اعلام کرده باشد اما اگر این مصوبه محرمانه بوده سوال اینجاست که چرا این عده اساسا چنین موصوعی را مطرح کردند.

وی افزود: طرح این موضوع از سوی افراطیون مجلس در حالی جای سوال دارد، که علنی یا محرمانه بودن یا نبودن آن چندان مشخص نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با تاکید بر اینکه به نظر می‌رسد که جریانات افراطی دچار نوعی پارادوکس شده‌اند، تصریح کرد: این جریان یک بار اعلام می‌کند که اصلاح طلبان مرده‌اند و دیگر پایگاهی ندارند و از سوی دیگر نسبت به دیده شدن و شنیده شدن اظهارات خاتمی ابراز نگرانی می‌کند.

وی خطاب به افراطیون مجلس خاطرنشان کرد: شما اگر نسبت به اظهارات خاتمی نگران هستید و احساس ترس می‌کنید، باید اعتراف کنید چراکه این مساله بیش از گذشته رفتارهای تناقض آمیز شما را تایید می‌کند.





1393/4/17





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن