تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802814194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈاطاعت از ولایت فقیهˈ، پیام محوری شهدای خراسان شمالی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ˈاطاعت از ولایت فقیهˈ، پیام محوری شهدای خراسان شمالی بجنورد - ایرنا - ˈپیروی از ولایت فقیه و انسجام حول این محورˈ اصلی ترین پیام شهدا به ملت ایران است که این عشق به ولایت در جای جای وصیتنامه های شهدای استان خراسان شمالی نیز موج می زند.


به گزارش ایرنا، عمده شهیدان خراسان شمالی در وصایای خود بر پیروی از ولایت فقیه تاکید کرده و وحدت مردم و مسوولان حول این محور را موجب شکست نقشه ها و دسیسه های دشمنان عنوان کرده اند.
رزمندگان دوران دفاع مقدس با شعار ˈلبیک یا خمینیˈ راهی میدان های جنگ می شدند و در راه پیروی از مقتدای خویش تا پای نثار جان می ایستادند و سرانجام نیز در وصیتنامه های خود، این را رمز پیروزی خوانده و دیگران را به اطاعت از ولی امر مسلمین سفارش می کردند.
اکنون که ایران اسلامی از هر سو مورد هجمه دشمنان قرار دارد و دشمن آرام آرام با رسانه ها و ماهواره ها وارد هر خانه ما شده و تلاش دارد ایمان و اعتقاد ما را به ادامه این راه سست کند، بیان و ترویج اندیشه ها، نگرش و پیام شهدا می تواند چون چراغ راهی فراروی مردم و بخصوص قشر جوان ما پرتوافشانی کند.
*
شهید ˈعلیرضا اسدیˈ از شهیدان خراسان شمالی در بخشی از وصیتنامه خود با تاکید بر گوش به فرمان امام بودن گفته است: ˈامام را تنها نگذارید که فردای قیامت همه جوابگوی این سید بزرگوار هستیم، باید در این دنیا امتحان خود را پس بدهیم، در این زمان ولایت فقیه است که کار ائمه (ع) را بر عهده دارد. سلام مرا به امام خمینی (ره) برسانید و بگویید که من در سنگر اسلام می مانم و تا آخرین قطره خون می ایستم و جهاد می کنم.
بر سر مزارم تصویر امام خمینی را نصب کنید تا همه بدانند که من به فرمان امام به میدان نبرد رفته ام، بدانید که من به فرمان مولایم، خمینی، لبیک گفته ام، دیگران نیز به فرمان امامشان لبیک بگویندˈ.
*
شهید ˈاسدالله اسعدیˈ نیز در وصیت نامه خود به ملت ایران اسلامی پیروی تا پای جان از ولایت فقیه را سفارش کرده و آورده است: ˈبرادران و خواهران! بدانید که امروز چون رهبری بزرگ و فقیه و عالیقدر و مجاهد داریم می توانیم با رهبری های خردمندانه او قدرت ها را به خصوص استکبار و امپریالیسم جهانی و شیطان بزرگ که فریاد نابودی اسلام و قرآن را سرداده اند به خاک مالیده و با رهبری پیامبرگونه اش پیمان ˈبلیˈ ببندیم و تا وقتی که حتی یک قطره خون در رگ های ما جاری است به مبارزه ادامه دهیمˈ.
*
شهید ˈسعیدرضا بهنیاˈ نیز در وصیت نامه خود آورده است: ˈسلام بر تو ای رهبر عزیز و امام قاطع و استوار. عزیزان! امروز روزی است که قیام پیامبر اسلام (ص) و امام حسین (ع) توسط سیدی بزرگوار، خمینی بت شکن، تکرار شده است، قیامی که تاریخ را کاملا متوقف ساخت و جهت آن را که به سوی قابیلیان و یزیدیان و به نفع مستکبرین بود، عوض نمود و چهره کریه و جنایتکار آنها را برملا ساختˈ.
این شهید خراسان شمالی افزوده است: چون نهضت ما می رود تا بساط ظلم و ستم و استکبار را در هم پیچد و جهان را از چنگال دیوسیرتان انسان نما نجات دهد، مسلما مورد هجوم سیاسی، نظامی و تبلیغاتی مستکبرین قرار می گیرد و ما در قبال خون شهدا و زحمات رهبر انقلاب وظایفی داریم که باید ادا کنیمˈ.
*
شهید ˈاسماعیل رمضانیˈ نیز در خصوص پیروی از ولایت فقیه نوشته است: به امام امت و وارث ابراهیم (ع) و نایب وصی پیامبر (ع) می گویم که ای امام، درست است که شما در دنیا جز رنج برایتان نبوده و جز درد دین چیزی در قلبتان نمی گذرد و جز ارشاد و راهنمایی امت مسلمان در جهان و بریدن تمام مظاهر شرک و الحاد از وجودشان و پیوستشان به الله هدفی در پیش ندارید، اکنون با تکیه بر خداوند و بریدن از آنچه باطل است، پرچم توحید را برافراشته اید با امت اسلام علیه تمامی شرک و کفر یورش برده اید. از خدای بزرگ که با صابران است می خواهم تا شما را صبری جمیل در جهت احیای دین او عطا فرمایدˈ.
*
سردار شهید ˈمحمدحسین عسکرزادهˈ نیز امام خمینی (ره) را یک اسوه دانسته و گفته است: ˈسلام بر تمام بندگان صالح خداوند، بر امام امت خمینی کبیر، این اسوه حسنه خاندان پاک رسالت و امامت، به چنین رهبری باید افتخار نمود. خدایا، تو را شکر می گویم از این که مرا در زمانی قرار دادی که رهبری همچون خمینی بت شکن داشته باشیم، از امام عزیزم می خواهم که برای ما دعا کند.
امام عزیز، من به ندای ˈهل من ناصرˈ شما پاسخ مثبت دادم و عزم میدان کردم، همیشه یادت راهنمای راهم بود امام عزیزم، در مدت کوتاهی که از عمر آگاهی من می گذرد، یک بار بیشتر موفق به دیدار چهره نورانی شما نشدم ولی مطمئنم که در آخرت مرا شفاعت خواهی کرد و آنجا بار دیگر شما را خواهم دیدˈ.
این سردار شهید افزوده است: ˈامت مسلمان، امام عزیز را یاری کنید و تنها کلام و سخنان او را که مورد تایید قرآن و خاندان عصمت و طهارت است سرلوحه زندگی خود قرار دهید و مشکلات جنگ شما را خسته نکند که به گفته امام ˈجنگ، جنگ است و عزت و شرف ما در گرو همین جنگ استˈ و پیرو خط امام خمینی باشید و سعی کنید عظمت او را بیابید و خود را تسلیم او سازید و سلام مرا به امام خمینی برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم سنگر اسلام را ترک نخواهم کردˈ.
*
شهید ˈحمزه محرابیˈ بر دفاع از ولایت فقیه تاکید و بیان کرده است: ˈای رهبر، ای جوشیده قلب ملت، ای روح امت که ذره ذره وجودت برای الله و مردم حزب الله و مستضعفین و اسلام در جوش و خروش و حرکت است به روح بزرگت قسم یاد می کنم که از حیثیت اسلام و قرآن و از ولایت فقیه دفاع کنم و فریاد می زنم ای آمریکای جنایتکار، ای شوروی اشغالگر و ای صدام و منافقین، ما ترس از شما نداریم چون امام زمان (ع) فرمانده ماست و نایب بر حقش دستورات او را اجرا می کند پس اکنون که امام ما ندای ˈهل من ناصر ینصرنیˈ حسین (ع) را سرداده، ندای او را پاسخ خواهم گفتˈ.
*
شهید ˈگل محمد نعیمیˈ نیز گفته است: ˈاز ملت شهیدپرور ایران خواهانم که گوش به فرمان ابرمرد تاریخ، بت شکن زمان، خمینی کبیر باشند، فقط این مرد را به پیشوایی و رهبری قبول نمایند. زیرا که در قرآن کریم فرموده است باید ما از خدا، رسول و اولی الامر اطاعت کنیم و ما نیز باید پیرو ولایت فقیه باشیم.
*
سردار شهید ˈرستم علی نوریˈ نیز آورده است: ˈامروز امام روح الله، این ذریه پاک رسول الله که بعد از قرن ها قرآن را احیا کرد و پرچم سرخ تشیع را در جهان برافراشت و پیروان تشیع را در مقابل ظلم و کفر استکبار به حرکت درآورد. چه شیرین است پشت سر این رهبر حرکت کردن و به ندای او لبیک گفتن و با عشق او به خون خویش غلتیدن، به راستی که معنای عشق همین است، جاده رسیدن به محبوبˈ.
*
شهید ˈسیدعلی هاشمیˈ اطاعت از رهبر را اطاعت از امام زمان (عج) دانسته و بیان داشته است: ˈعزیزانم، سلامتی رهبر را از خداوند بخواهید و از خداوند می خواهم که از عمر من بکاهد و بر عمر رهبرم بیفزاید، امام خمینی به پا خاست تا انتقام مظلومان و ستمدیدگان را بگیرد. امام ما برای برقراری اسلام و مکتب قرآن قیام کرد.
همه ما باید از رهبر اطاعت کنیم، اطاعت از رهبر و ولایت فقیه، اطاعت از امام زمان (عج) و رسول الله (ص) و خداست. امروز امام عزیز ما با قامتی استوار در مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب ایستاده و آنها را از کشور بیرون رانده، پس وظیفه ما در مقطع کنونی حمایت و پیروی از رهبر استˈ.
استان 867 هزار نفری خراسان شمالی دو هزار و 772 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.
این استان در دوران هشت ساله دفاع مقدس 35 هزار رزمنده در جبهه های نبرد حق علیه باطل داشته است. ک/4
7184/626/330

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن