تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819861295




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار نمايشگاه هاي طرح ضيافت در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ تير ۱۳۹۳ (۱۲:۴۷ب.ظ)
آغاز به کار نمايشگاه هاي طرح ضيافت در کردستان نمايشگاه عرضه مستقيم کالا به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان با نام طرح «ضيافت» و با حضور جمعي از مسئولان اجرايي استان و شهرستان در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي سنندج به طور رسمي گشايش يافت.
به گزارش خبرگزاري موج، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اعلام اين خبر گفت: اين سازمان با استفاده از پتانسيل هاي موجود جهت جلوگيري از افزايش قيمتها که احتمالا در برخي از مقاطع سال به دليل افزايش ميزان مصرف صورت مي گيرد اقداماتي را انجام مي دهد.
محمد پورنگ، يکي از اين اقدامات را استفاده از توان بخش هاي خصوصي و بخشهاي توليدي استان و پتانسيل بسيار خوب اصناف دانست که در مواقع حساس اين دو بخش بعنوان بازوان اجرايي اين سازمان به ايفاي نقش مي پردازند تا از هرگونه افزايش قيمت بدونه ضابطه و بدونه دليل خاص جلوگيري بعمل آيد.
وي،نخستين هدف در برپايي نمايشگاه‌هاي ضيافت را جلوگيري از افزايش قيمت‌ها به صورت نامناسب و همراه با التهاب در بازار عنوان کرد و گفت: گاهي اين افزايش غيرعادي قيمت‌ها به علت رشد مصرف اتفاق مي‌افتد که با اقدام به موقع مي توان از افزايش قيمت تا حدي جلو گيري بعمل آورد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ، تصريح کرد: آنچه در نمايشگاه ضيافت مد نظر است، تخفيف 15تا 20 درصدي در مقايسه با نرخ هاي کف بازار است.
وي تعداد غرفه هاي امسال را 576 غرفه و در 7مرکز شهرستان اعلام کرد.
محمد پورنگ تصريح کرد: عمده کالاهاي توزيعي در اين مکان ها، مرتبط با ايام ماه مبارک رمضان و شامل مواد لبني، پروتئيني، روغن، برج، حبوبات و.... است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن