تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804011832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهار مساله اصلی در بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکرات


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چهار مساله اصلی در بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکرات
چهار مساله اصلی در بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای، اعلام زمان ا ضافه شدن احتمالی وزرای خارجه کشورهای دیگر به مذاکرات هسته‌ای در وین، توصیه تندروهای آمریکایی به کنگره به تهدید ایران در صورت روشن شدن دورنمای شکست مذاکرات و تحلیل روابط ایران و آمریکا در عراق مهم‌ترین مطالب رسانه‌های بین‌المللی درباره ایران است.
کد خبر: ۴۱۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰ - 08 July 2014


چهار مساله اصلی در بازتاب سخنان رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای، اعلام زمان ا ضافه شدن احتمالی وزرای خارجه کشورهای دیگر به مذاکرات هسته‌ای در وین، توصیه تندروهای آمریکایی به کنگره به تهدید ایران در صورت روشن شدن دورنمای شکست مذاکرات و تحلیل روابط ایران و آمریکا در عراق مهم‌ترین مطالب رسانه‌های بین‌المللی درباره ایران است. به گزارش «تابناک»، سخنان عصر گذشته رهبر انقلاب در افطاری با کارگزاران نظام و پرداختن ایشان به موضوع هسته‌ای مورد توجه رسانه‌های بین‌المللی قرار گرفته است. خبرگزاری آسوشیتدپرس، سخنان عصر دوشنبه رهبر انقلاب را نشانه پافشاری ایران بر مواضع خود در موضوع هسته‌ای دانسته و مهم‌ترین مسائل طرح شده در این سخنرانی را مورد توجه قرار داده است. نکته اول ایفای نقش پلیس خوب و پلیس بد از سوی آمریکا و اسرائیل در مذاکرات هسته‌ای و تاکید بر ایمنی ایران در برابر تهدیدات خارجی است. نکته دوم اشاره رهبر انقلاب به نظر مسئولان داخلی در مورد نیاز ایران به توان غنی‌سازی برابر 190هزار SWU است. آسوشیتدپرس با اشاره به این که توان فعلی ایران در این حوزه حدود 20هزار واحد است، به موضع غرب اشاره کرده است که لازم می‌داند تنها کسری از این توان ایران حفظ شود. تاکید بر ادامه کار تاسیسات فردو به دلیل امنیت آن سومین نکته مهم در سخنان رهبری است. آسوشیتد پرس اضافه کرده است که رهبر ایران ضمن اتخاذ این مواضع، بر حمایت از دولت روحانی و تیم مذاکره‌کننده نیز تاکید کرده است. اعلام خبرگزاری شین‌هوای چین در مورد اضافه شدن وزرای خارجه بعضی از کشورهای عضو 5+1 به مذاکرات هسته‌ای از روز جمعه دیگر مساله مهم در مورد مذاکرات هسته‌ای است. شین‌هوا ضمن اشاره به حضور احتمالی جان کری وزیر خارجه آمریکا در وین برای سرعت گرفتن توافق احتمالی هسته‌ای، اعلام کرده است که روشن نیست وزرای خارجه کدام کشورهای دیگر به وین بیایند. با روشن شدن تاکید ایران بر حفظ حقوق خود در مذاکرات وین، جنیفر روبین از تحلیل‌گران محافظه‌کار در مقاله‌ای برای واشنگتن‌پست مدعی شده است که برای مجبور کردن ایران به دست برداشتن از مواضع خود کنگره آمریکا است که می‌تواند نقش مهمی بازی کند و ضروری است که وارد ماجرا شود. از نگاه وی کنگره باید تحریم‌هایی را وضع کند و اجرای آن را به شکست مذاکرات هسته‌ای منوط کند و همچنین بر حمایت خود از اسرائیل در صورت حمله به ایران تاکید کند. وی ضمن اعلام بی‌اعتمادی به اوباما گفته است که کنگره باید شرایط یک توافق خوب از نظر آمریکا را تعیین کند و خواسته‌های زیاده‌خواهانه‌ای چون ایجاد زمان گریز یک ساله یا بیشتر، خروج مواد غنی‌شده از ایران، برچیده شدن تاسیسات غنی‌سازی و آب سنگین را از مشخصه‌های یک توافق خوب دانسته است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن