تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدير مدير کل تعاون استان قزوين از مديريت و پرسنل نيروگاه شهيد رجايي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۱۳ب.ظ)
به دليل کسب رتبه برتر ايمني در کشور صورت گرفت تقدير مدير کل تعاون استان قزوين از مديريت و پرسنل نيروگاه شهيد رجايي مدير کل تعاون کارورفاه اجتماعي استان قزوين به منظور خدمات ارزنده نيروگاه شهيد رجايي درخصوص رعايت ايمني وبهداشت کار از مديريت اين نيروگاه وکارکنان آن تقدير نمود.
به گزارش خبرگزاري موج، مسعود بابايي دراين بازديد تصريح کرد : امروزه با توجه به اهميت موضوع سلامت نيروي کار در تمامي کشورها نياز به مديريت در دستيابي به روشهاي منسجم بهبود شرايط کار بيش از پيش نمايان شده و بيماريها و حوادث ناشي از کار به يکي از نگراني هاي اجتماعي جامعه کارگري و دست اندرکاران مسايل ايمني و بهداشت محيط کار تبديل شده است .
وي دراين باره افزود:علاوه بر عوامل مربوط به فرهنگ عمومي ايمني و بهداشت و عدم اجراي قوانين و مقررات مربوطه و کمبود آموزش،مي توان فقدان برنامه ريزي و توجه کافي به بهداشت حرفه اي و ايمني کارگران را در اغلب واحد هاي صنعتي از جمله دلايل بالا بودن ميزان حوادث و بيماريهاي ناشي از کار بر شمرد.
اين مسئول به بيان اهميت نقش مديريت در توسعه ايمني و بهداشت حرفه اي اشاره کرد وگفت:نيروي شاغل بخش مولد جامعه را تشکيل مي دهد وتوسعه اقتصادي بر پايه سلامت نيروي کار استوار بوده و توسعه اجتماعي نيز نيازمند حفظ حقوق آنها از جمله حق داشتن سلامت جسم و روان و رفاه است.وجود بيماريهاي حرفه اي و حوادث ناشي از کار به لحاظ هزينه درماني،ايجاد ناتواني ها،عواملي نظير زمان از دست رفته کاري و کاهش توليد بار سنگيني بردوش اقتصاد ملي تحميل مي کند.بابايي درپايان تصريح کرد:با توجه به اينکه نارسايي بهداشت و ايمني موجب خسارات هاي مالي و جاني مي گردد ، اين موضوع به تنهايي براي توجيه برنامه هاي بهسازي و توسعه بهداشت و ايمني محيط کار دليل قانع کننده اي است و هدفهاي توسعه و بهسازي وضع ايمني و بهداشت کار در درجه نخست حمايت متخصصين ايمني و بهداشت حرفه اي و مديران صنايع را مي طلبد.
در پايان اين ديدار لوح تقدير معاونت روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعي به مديريت اين شرکت اهدا و از زحمات ايشان تقدير شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن