تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804848558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امروز در كشور هيچ مامن امني براي اشرار نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سردار احمدي مقدم:
امروز در كشور هيچ مامن امني براي اشرار نداريم
فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به امنيت كامل مرزهاي كشور گفت: امروز در كشور پديده كاروان‌كشي نداريم و هيچ شرور و گروهي مأمن امن و باراندازي براي شرارت‌هاي خود ندارد.


به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سردار دكتر اسماعيل احمدي مقد م در مراسم توديع و معارفه فرمانده مرزباني ، معاون عمليات و رييس پليس آگاهي كشور ضمن تبريك ماه مبارك رمضان اظهار داشت: اين ماه براي نيروي انتظامي موجب خير و بركت است چرا كه شاهد آرامش در جامعه و ارتقاء فضاي معنوي و در نتيجه كاهش رفتارهاي سوء و نابهنجار هستيم.
 
وي ادامه داد: مناسبت‌هاي مذهبي و ديني براي نيروي انتظامي فرصتي براي تنفس است چراكه با ارتقاء فضاي معنوي جرم و جنايت كاهش مي‌يابد و اين امر واضح و آشكار بوده و نيازي به استدلال ندارد .
 
فرمانده ناجا با اشاره به انتخاب سردار ذوالفقار ي به عنوان معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور گفت: وزيرمحترم كشور از نيروي انتظامي چندين گزينه داشتند اما پس از رفتن سردار عبداللهي به ستاد كل  ايشان سردار ذوالفقاري را به عنوان معاون انتظامي و امنيتي وزارت كشور انتخاب كردند.
 
وي گفت: ما نيز موافق اين انتخاب بوديم چرا كه 70 تا 80 درصد از مصوبات شوراي امنيت در خصوص فعاليت‌هاي نيروي انتظامي و اينكه فردي از ناجا در وزارت كشور حضور داشته باشد براي ما فرصتي است. چرا كه ناجا دست راست شوراي امنيت و وزارت كشور در تأمين امنيت است.
 
احمدي مقدم با اشاره به اينكه مرزباني حوزه بسيار مهمي است گفت: زماني آقاي كاستا رييس unodc عكس‌هاي هوايي از مرزهاي ما نشان داد كه براين اساس مرزهاي سيستان و بلوچستان محلي براي ورود مواد مخدر و ديگر شرارت‌ها ست، ما در آن زمان همت گذاشته و در عرض6 ماه 300 كيلومتر راه ، ديوار ، سيم خاردار، برجك و خاكريز در سيستان و بلوچستان احداث كرديم. به طوري كه در جلسه بعدي وقتي كه رييس unodc وهيئت همراه از مرزها بازديد كردند تعجب كرده و معترف شدند  فعاليتي كه نيروي انتظامي در آن مدت انجام داد با ساخت اهرام ثلاثه مصر قابل مقايسه است چرا كه ديدند ديگر راهي براي تردد كاروان‌هاي مواد مخدر و اشرار وجود ندارد.
 
به گفته اين مقام ارشد انتظامي برخي تصور مي‌كردند كه مرز قابل بستن نيست اما با ساختار‌نويسي جديد مرزباني و ارتقاء 3 برابري در تجهيزات و ساختار شاهد حركت بزرگي در اين امر مهم هستيم.
 
احمدي مقدم تأكيد كرد: مرزهاي ما به طور كامل در كنترل است و هيچ مرزي نداريم كه در آنجا حضور نداشته باشيم؛ تا پايان سال 93 به جزء مرز خراسان شمالي كه به علت فقدان تهديد  از اهميت کمي برخوردار است ، مرزي نداريم كه در آن حضور نداشته و يا راهي براي تردد ماشين وجود نداشته باشد.
 
 
وي ادامه داد: در چند سال اخير افتخارات بزرگي نصيب ما شده است اما هنوز در ميانه راه هستيم و اگر با همين آهنگ حركت كنيم تا پايان برنامه 5 ساله ششم تمام واحدهاي مرزي ، مراقبت‌هاي الكترونيكي و اپتيكي ، شناورها و نيروها به طور كامل مستقر مي‌شوند. تا آن زمان مرزباني در نقطه مطلوبي قرار مي‌گيرد.
 
احمدي مقدم به وجود تهديداتي مانند مواد مخدر و گروهك‌هايي چون ريگي به عنوان يك كار خدايي نگاه كرد و گفت: همين تهديدات باعث شد كه توجه كشور به مرز متمرکز شود تا جايي كه امروز با توجه به نابسامان بودن وضعيت كشورهاي پيرامون ما ،ايران در كمال امنيت و آرامش است و اين را مديون مرزها هستيم.
 
به گفته اين مقام ارشد انتظامي در سال‌هاي گذشته باز بودن مرزهاي ما و مسافت‌هاي خالي و عدم اشراف به طوري بود كه كاروان‌هاي مسلح حتي تا جدار تهران هم مي‌آمدند اما امروز خوشبختانه كاروان‌كشي و نقطه‌ا ي به نام بارانداز وجود ندارد و هيچ گروهي مأمن و پايگاهي در كشور كه در دسترس ناجا نباشد حتي تا نقاط صفر مرزي ، ندارد؛ امروز در شرايط سختي قرار داريم و بايد گام‌هاي خود را تكميل كنيم و البته سردار ذوالفقاري سهم بزرگي در رسيدن به اين مرحله دارند چرا كه ايشان از نظر علمي و فرماندهي بسيار توانمندند .
 
 
احمدي مقدم خاطر نشان كرد: در حال حاضر 163 هزار بنا در كشور داريم و اميدواريم طي 2 ، 3 ماه آينده ساختمان جديد مرزباني افتتاح شود.
 
فرمانده ناجا به انتخاب سردار رضايي به عنوان فرمانده مرزباني ناجا اشاره كرد و گفت : ايشان پيش از اين معاون عملياتي ناجا بودند كه معاونت بسيار مهمي است چرا كه هماهنگي عمليات‌هاي پليس‌ها به خصوص عمليات‌هاي مشترك مانند: طرح نوروزي ، امنيت انتخابات، تابستانه و ... بر عهده اين معاونت مي باشد.
 
احمدي مقدم به انتخاب سردار بتولي به عنوان معاون عمليات نيروي انتظامي اشاره كرد و گفت: ايشان نيز يكي از افراد باسابقه در ناجا است كه در حوز‌‌ه‌هاي مختلف خدمت كردند.
 
فرمانده ناجا با اشاره به انتخاب سردار مقيمي به عنوان رييس پليس آگاهي ناجا نيز گفت: آگاهي يكي از ابزارهاي كارآمد نيروي انتظامي است و وقتي آگاهي كشف سريع جرم داشته باشد موجب پيشگيري  مي شود البته ما مجرمان پررويي داريم كه به طور مداوم دستگير شده و به زندان انتقال داده و سپس به جامعه برمي‌گردند و دوباره اين سيكل تكرار مي‌شود.
 
 
به گفته احمدي مقدم امروز آگاهي ناجا در اوج توانمندي است به خصوص پرونده‌هاي جنايي همگي كشف مي‌شوند؛ البته تقويت اين پليس نيز مهم است و بايد از فنون و آزمايشگاه جديد استفاده كند .ايران امروز در سطح منطقه در قدرت كشف و بهره‌مندي از امكانات در جايگاه اول قرار دارد.
 
وي ادامه داد: تمام پرونده‌هاي جرايم جنايي ، گروگانگيري ، تجاوز به عنف، راهزني و قتل به جزء سرقت سالانه 5 هزار پرونده است كه البته 90 تا 95 درصد آنها كشف مي‌شود.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن