تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران : روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است ساری - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه روز قدس، تنها روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام است، گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جهت حمایت از مردم مظلوم و بی گناه فلسطین به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ˈ یوسف یوسف پور ˈ روز دوشنبه در جمع نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در ساری افزود : ملت مسلمان ایران پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مساله آزاد سازی فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان هایش قرار داد و روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.
وی اظهار داشت : رژیم اسرائیل غاصب حدود 66 سال است که سرزمین بیت المقدس را غصب کرده و به فرموده امام (ره) این رژیم اشغالگر که با حمایت استکبار جهانی در سرزمین فلسطین و میان کشورهای اسلامی نفوذ کرده باید هر چه زودتر از صحفه روزگار محو گردد.
او افزود : اسرائیل غده سرطانی استکباری است که در خاورمیانه در قلب کشورهای اسلامی و در سرزمین مقدس فلسطین با حمایت پیر استعمارگر انگلیس شکل گرفت و با حمایت همه جانبه آمریکای جنایتکار سال هاست مردم مسلمان فلسطین و لبنان را ددمنشانه به خاک و خون کشیده است.
یوسف پور گفت : لازم است در روز جهانی قدس همه مسلمانان جهان اسلام برای حمایت و دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در آخرین هفته از ماه مبارک رمضان در راهپیمایی ضداستکباری شرکت کرده و تنفر و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب اسرائیل و آمریکای جنایتکار اعلام کنند.
وی اضافه کرد : اگر مسلمانان نیرومند جهان ید واحده شوند و اختلاف عقیده و اختلاف مذهب را کنار بگذارند و برای دفاع از حریم اسلام، قرآن و کعبه که مشترک بین همه مسلمین عالم است‏ بکوشند، هرگز اجازه تجاوز کفار و منافقین را به حریم اسلام و مقدسات آن نخواهند داد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین به اهداف، راهبردهای کلان و عملیاتی و سیاست ها و برنامه های روز جهانی قدس در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت : نمایش وحدت و یکپارچکی جهان اسلام در موضوع قدس و فلسطین، حمایت و همراهی ملت ایران با آرمان قدس و مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار ایرانیان مسلمان و انقلابی علیه رژیم غاصب صهیونیستی از جمله این اهداف است.
وی محکومیت حمایت سطله گران و قدرت های شیطانی از رژیم غاصب صهیونیستی، تقبیح سکوت برخی کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم غاصب اسرائیل و نمایان سازی پیوند بیداری اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف را هم از دیگر اهداف و راهبردی های کلان و عملیاتی روز جهانی قدس در سال جاری معرفی کرد.
یوسف پور گفت : برجسته سازی رویکرد و راهبرد حضرت امام (ره) در طراحی و ابتکار روز جهانی قدس، تبیین دیدگاه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در تحقق آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف، معطوف سازی افکار عمومی جهان به نقشه جدید آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی در منطقه برای تضعیف مقاومت اسلامی و منحرف ساختن توجه آنان از مساله فلسطین از جمله راهبردهای کلان است.
وی جهانی سازی و فراگیر کردن اعتراض و خروش جهان اسلام و ملل آزاده و حق طلب علیه رژیم صهیونیستی و نظام سلطه، تبیین ابعاد اثرگذاری و نقش آفرینی سرنوشت ساز روز جهانی قدس در تضعیف، تزلزل و فروباشی رژیم صهیونیستی و برجسته سازی نقش و دستاوردهای پیروزمندانه مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل غاصب را هم از دیگر راهبردهای کلان عنوان کرد.
مراسم روز جهانی قدس روز سوم مرداد برگزار می شود.ک/2
609/1654

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن