تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شادی مومن در رخسار او و اندوهش در دل است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805165117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام حزب موتلفه: حمایت از تیم هسته ای را لازم می دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام حزب موتلفه: حمایت از تیم هسته ای را لازم می دانیم تهران- ایرنا- قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و 1+5 در وین، گفت: تیم مذاکره کننده مورد اطمینان ماست و حمایت از آن را لازم می دانیم.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد علی امانی در پایان نشست دبیران این حزب،اظهار داشت: تیم مذاکره کننده مورد اطمینان ماست و بر مواضع اصولی و خطوط قرمز تاکید دارند.
وی افزود: غرب و آمریکا هنوز در موضع زیاده خواهی قرار دارند و اگر بر رویکرد خود اصرار کنند نتایج وین 6 همانند وین 5 خواهد بود؛ آمریکایی ها باید قبول کنند که حداقل در چارچوب توافق عمل کنند و از طرح مسائل غیرقانونی و خلاف مقررات جهانی پرهیز کنند.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست اخیر اصولگرایان با رئیس جمهوری گفت: مشکلات کشور تنها زیر سقف گفت و گو حل می شود.
امانی در مورد این دیدار افزود: این دیدار به دعوت رئیس جمهور انجام گرفت و اصولگرایان نقد مشفقانه خود را از عملکرد دولت ارائه دادند.
وی اضافه کرد: رئیس جمهوری هم در دیدار با اصولگرایان به این نقدها توجه کردند و حالا باید دید در عمل چقدر در عملکرد دولت مؤثر خواهد بود.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به بخشی از محورهای این نقدها، گفت: یکی از مسائل کلیدی که مطرح شد این بود که حُر شدن در انقلاب مستلزم آمادگی برای فداکاری است نه فرصت طلبی برای رسیدن به مناصب کلیدی؛ کسانی که از درون خیمه انقلاب به دشمن گرا می دهند، اینها خودی نیستند؛ دولت از باب صیانت از امنیت ملی باید مراقب اینگونه افراد باشد.
امانی افزود: در این نشست به صراحت گفته شد که صورت مسئله فتنه پاک نشده و باید مراقب بازگشت آنها بود؛ لذا دولت لازم است در مناصب از افراد پاک و وفادار به نظام استفاده کند.
وی ادامه داد: همچنین در این دیدار گفته شد حل مشکلات اقتصادی فقط با گفتمان رهبری امکان پذیر است؛ دولت در تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی نیازمند ارائه لایحه به مجلس است و متأسفانه تا کنون کار مؤثری انجام نشده است.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به مذاکرات با 1+5 تصریح کرد: از رئیس جمهور خواسته شد در مقابل زیاده خواهی های 1+5 بایستد؛ البته ملت حتماً از دولت پشتیبانی می کند.
امانی در ادامه به موضوع اقتصاد پرداخت و گفت: اقتصاد گرفتار رکورد تورمی است و طبق گفته رییس جمهوری بسته پیشنهادی دولت برای رونق تولید و خروج از رکود تا پایان تیر ماه آماده می شود که باید منتظر این مهم بود.
وی یادآور شد: در حال حاضر 6 ماه از روند نزولی بورس می گذرد و دولت باید بسرعت فکری در این زمینه کند و اکثر سهام ها با افت 50 درصد یا بالاتر مواجه بوده است.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: تنها راهکار کاهش تورم و برون رفت از رکود تورمی حمایت از رونق تولید و سامان دادن به امر صادرات است.
امانی افزود: دولت باید تسهیلات مالی با کمترین سود را در اختیار بنگاههایی تولیدی که مشکل نقدینگی دارند، قرار دهد؛ باید زمینه حضور مجدد ایران در بازارهای جهانی و منطقه ای فراهم شود؛ باید جلوی واردات بی رویه گرفته شود.
وی با تاکید بر صادرات، افزود: هر کالایی که وارد کشور شود یک شغل را مورد تهدید قرار می دهد و هر کالایی که صادر شود، بنیان های تولید را در داخل قوام می بخشد.
قائم مقام دبیر کل حزب موتلفه اسلامی همچنین در مورد طرح استیضاح وزیر علوم در مجلس گفت: وزیر علوم به تعهدات خود هنگام گرفتن رأی اعتماد عمل نکرد و اکنون 50 نماینده مجلس بحث استیضاح ایشان را مطرح کرده اند.
امانی اضافه کرد: با مدیریت آقای فرجی دانا دانشگاهها می رود به صورت باشگاه سیاسی در آید و جولانگاه جریانهای سیاسی مقابل نظام شود. به همین دلیل اکنون ما با وقفه یا توقف نهضت علمی در دانشگاه رو به رو هستیم. برخی افرادی که به عنوان رئیس دانشگاه – بر خلاف ضوابط – انتخاب شده اند ، کارنامه سیاسی شفافی ندارند.
وی در مورد تحولات عراق نیز افزود: آنچه در عراق می گذرد یک توطئه انگلیسی – رژیم صهیونیستی است که خواب تجزیه عراق را می بیند. کردها باید متوجه این توطئه باشند و در دام آن نیفتند. تجزیه عراق به نفع کردها، شیعیان و سنی ها نیست.
این فعال حزبی ادامه داد: مجلس عراق هر چه زودتر باید دولت عراق را سامان دهد تا دولت بتواند با پدیده تهدیدات امنیتی درست برخورد کند. عراق در معرض خشونت و تروریسم افسارگسیخته ای است که در هیچ دین و آئینی سابقه نداشته است. هر چه زودتر باید بسیج مردمی شکل گیرد تا امنیت دوباره به شهرهای عراق برگردد.
امانی اظهار داشت: راه حل مشکلات عراق از مسیر اطاعت از مرجعیت می گذرد. مرجعیت عراق حافظ و ضامن استقلال و منافع کل عراق است.
وی همچنین در مورد شرارت های رژیم صهیونیستی در سرزمینهای اشغالی گفت: رژیم صهیونیستی مدتی است دوباره اعمال خشونت علیه شهروندان ساکن سرزمینهای اشغالی را آغاز کرده و دست به کشتار، شکنجه و زندانی کردن مردم فلسطین می کند. همچنین هواپیماهای رژیم صهیونیستی مناطق مسکونی مردم در غزه را مرتب بمباران می کند.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: رزمندگان حماس پاسخ این شرارتها را تا کنون داده اند؛ ما اطمینان داریم صهیونیست ها مثل جنگ 22 روزه و 8 روزه به التماس خواهند افتاد و تقاضای آتش بس خواهند کرد.
سیام**7261 **1449

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن