تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803736227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفاهم نامه همکاري اتاق ايران و شهرداري تهران اجرايي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۵:۵۰ب.ظ)
تفاهم نامه همکاري اتاق ايران و شهرداري تهران اجرايي شد نخستين نشست عملياتي سازي تفاهم نامه همکاري بين اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي ايران و شهرداري تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست تعدادي از نمايندگان تشکل هاي اقتصادي از حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات، انرژي و صنايع غذايي حضور داشتند که عملياتي سازي بندهاي مورد توافق در اين تفاهم نامه را در دستور کار خود قرار دادند.
مدير امور تشکل هاي اتاق بازرگاني ايران در اين نشست با تاکيد بر اينکه بخش خصوصي کشور در طول ساليان گذشته شرايط متفاوت و پيچيده اي را پشت سر گذاشته است، گفت: اتاق ايران دوراني را پشت سر گذاشته که هيچ گونه اعتقادي در کل نظام نسبت به بخش خصوصي وجود نداشت و دولت به عنوان سرمايه گذار حاضر مي شد و تجارت مي کرد.
هومن حاجي پور افزود: حال به جايي رسيديم که سياست هاي اصل 44 از سوي رهبري نظام ابلاغ شده است و همگان به اهميت خصوصي سازي پي بردند.
وي قانون بهبود مستمر محيط کسب و کار را يکي از دستاوردهاي مهم در بخش اقتصادي کشور عنوان کرد و گفت: متناسب با اين قانون، هر کجا ميزي براي تصميم گيري در بخش اقتصادي وجود داشته باشد بايد يکي از نمايندگان بخش خصوصي دور آن نشسته باشد. به اين معنا که بايد از نظرات تشکل هاي مربوطه قبل از برنامه ريزي نهايي مطلع شده و آنها را مورد نظر قرار دهند.
به گزارش اتاق ايران، حاجي پور تصريح کرد: خوشبختانه فضا براي همکاري بيش از گذشته بخش خصوصي با دولت و نهادهاي عمومي مانند شهرداري فراهم است.
فعاليت 137 عنوان صنفي در تهران
نايب رئيس کميسيون انرژي اتاق ايران، نيز در اين نشست با تأکيد بر فعاليت 137 عنوان صنفي در تهران، به انرژي بر بودن قريب به اتفاق هر يک از آن ها اشاره کرد و گفت: صرف انرژي به معناي هزينه است و بنابراين هر چه سعي کنيم انرژي مصرفي را کاهش دهيم به اين معناست که کالاي نهايي با بهاي کمتري در اختيار مصرف کننده قرار گيرد.
آرش نجفي با بيان اينکه در مطالعات اوليه، صنف خشک شويي ها را مورد ارزيابي قرار داديم، گفت: مصرف انرژي اين واحدها قابل توجه است، طبق مطالعات صورت گرفته مي توان ساعات کاري آن ها را با هماهنگي شهرداري ها تغيير دهيم تا از اتلاف انرژي کاسته شود.
وي همچنين در مورد برچسب انرژي و رعايت آن از سوي ساختمان سازها، گفت: اين بخشنامه آن قدر پيچيده است که خود باعث عدم اجراي خودش مي شود. به همين دليل کميسيون انرژي طرح مطالعاتي را در همين رابطه انجام داد که مي تواند نسبت به برچسب انرژي کارآمدتر باشد.
همکاري بين بخش خصوصي و نهادهاي عمومي ضروري است
رييس کميسيون مسؤوليت اجتماعي و محيط کسب و کار اتاق بازرگاني ايران، با تأکيد بر تغيير رويکرد شهرداري از بحث هاي خدماتي به سوي ديدگاه هاي توسعه اجتماعي، گفت: براي توسعه پايدار و بالا بردن سطح کيفيت زندگي افراد، همکاري بين بخش خصوصي و نهادهاي عمومي مانند شهرداري يک ضرورت است.
فاطمه دانشور عنوان کرد: امروز شهرداري علاوه بر افراد حقيقي، شرکت ها و بنگاه ها را به عنوان يک شخصيت مستقل پذيرفته و آن را از عوامل تغيير مي بيند.
وي همچنين از نظر گرفتن مشوق هاي خاصي براي واحدهايي که در بحث هاي مسؤوليت اجتماعي فعال هستند، خبر داد و گفت: شهرداري به دنبال آن است که از طريق اعطاي اين مشوق ها، بنگاه هاي اقتصادي را به حضور پررنگ در بحث هاي مسؤوليت اجتماعي و زيست محيطي ترغيب کند.
اين عضو هيأت نمايندگان اتاق ايران، سپس يادآور شد: يکي از عوامل عدم حضور فعال بخش خصوصي در بحث هاي نيکوکارانه، بي اطلاعي آن ها از چالش هاي اجتماعي است. به همين دليل نمي توانند در اين حوزه کارآمد و کارساز عمل کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن