تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813167779




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش امریکا به شکنجه شهروند امریکا توسط صهیونیست ها


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: واکنش امریکا به شکنجه شهروند امریکا توسط صهیونیست ها


سخنگوی وزارت خارجه امریکا از انتشار گزارش‌ها درباره شکنجه یک شهروند امریکایی توسط صهیونیست ها ابراز نگرانی کرد و گفت: ما نگرانیم و هرگونه استفاده بیش ازحد از زور را محکوم می کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جن پساکی، سخنگوی وزارت امور خارجه امریکا، روز شنبه در سخنانی درباره طارق ابو خضیر که گفته می‌شود به دلیل پوشاندن صورتش دراردوگاه «شعفاط» در شرق بیت المقدس دستگیر و سپس مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفت: «ما به شدت از انتشار گزارش‌ها درباره ضرب و جرح شدید وی در زمان بازداشت از سوی پلیس نگرانیم و قویا هر گونه استفاده بیش از حد از زور را محکوم می کنیم.»

پساکی گفت: «ما تحقیقات فوری، شفاف و معتبر و پاسخگویی کامل درباره هر گونه استفاده بیش از حد از زور را خواستاریم .»

وزارت امور خارجه امریکا تایید کرد این جوان فلسطینی امریکایی‌تبار که بر اساس تصاویر ضبط شده در اوایل هفته جاری از سوی نیروهای پلیس مرزی اسرائیلی مورد ضرب و جرح قرار می‌گیرد، اهل فلوریداست.

طارق، ۱۵ ساله، پسر عموی محمد ابوخضیر است. محمد که ۱۶ سال داشت هفته گذشته ربوده شد و کمی بعد زنده سوزانده شد. جسد سوخته محمد روز چهارشنبه در جنگل شرق قدس کشف شد.

پساکی گفت: «ما نگرانی شدید خود را از افزایش درگیری‌های خشونت آمیز تکرار و همه طرف‌ها را به اتخاذ اقداماتی با هدف بازگرداندن آرامش و جلوگیری از آسیب رساندن به افراد بی‌گناه دعوت می‌کنیم.»
 
اعتراض امریکا به اسرائیل

مقام‌های اسرائیلی عصر شنبه پس از به اشتراک گذاشته شدن ویدئوهای مربوط به این ضرب و جرح در شبکه های اجتماعی در اینترنت از آغاز تحقیقات دراین باره خبر دادند.

این تصاویر جنجالی که روز پنجشنبه (۱۲ تیر، ۳ ژوئیه) منتشرشد نشان می‌دهند که افسران اسرائیلی یک نوجوان نیمه‌ بیهوش را به شدت کتک زده و سپس او را بر روی زمین می کشانند.

مدیر شورای روابط اسلامی امریکا در تامپا در گفت و گو با یک شبکه تلویزیونی محلی فلوریدا گفت این ویدئو نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی چگونه صورت وی را لگد کوب می کنند.

 


یک شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن