تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820327325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارگاه های هنری در نمایشگاه قرآن جوانان را به سمت هنر قرآنی می کشاند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هنرمند خوشنویس: کارگاه های هنری در نمایشگاه قرآن جوانان را به سمت هنر قرآنی می کشاند تهران-ایرنا-هنرمند خوشنویس گفت: برگزاری کارگاههای هنری در بیست و دومین نمایشگاه قرآن باعث شد تا جوانان بیشتری به سمت هنر قرآنی جذب شوند.


احمد آریامنش روز یکشنبه درگفت وگوبا خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا افزود : بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم را باید یکی از دوره های موفق نمایشگاه قرآن دانست، زیرا در آن می توان شکل منسجم یک جشنواره هنری را مشاهده کرد.
وی اظهار داشت: هیچ اتفاقی قادر نیست به اندازه برگزاری کارگاه ها، عاملی برای تشویق و جذب جوانان باشد،چون در این کارگاه ها جوانان با آثار هنری آشنا و لذت خلق یک اثر را می بینند و همین امرسبب می شود تا به سمت هنر قرآنی کشیده شوند.
وی بیان داشت: این امتیاز نیز تنها به کارگاه های نقاشی یا خوشنویسی خلاصه نمی شود، بلکه هنرهایی چون تذهیب، گل مرغ، معرق و دیگر هنرهای دستی را در برمی گیرد.
آریا منش افزود: در این دوره از نمایشگاه، بخش های هنری در محیطی همخوان با ذات هنر به بینندگان عرضه می شود به ویژه در قسمتی که تابلوهای خط به نمایش گذاشته شده می توان این زیبایی را به شکل بهتری مشاهده کرد.همچنین در فضایی که یاد شهدا در آن است میزبان بهتری برای بخش هنری است. در این میان دلایل دیگری، همچون نگاه تخصصی به غرفه ها و کارگاه ها وجود دارد که انتظار می رود از آن به عنوان دلایل موفقیت نمایشگاه این دوره یاد کرد.
وی گفت: در نمایشگاه قرآن سعی شده تا نوآوری درنمایش هنرهای قرآنی لحاظ شود حتی در این میان از هنرهای مدرن هم استفاده شده است.
وی افزود: بخش سینماآرت نمایشگاه یکی دیگر از زیبایی های نمایشگاه قرآن است که خوشبختانه در این دوره مورد توجه قرار گرفته است، به ویژه این که با حضور هنرمندان در قسمت دریاچه نمایشگاه برنامه های مفرح و قرآنی برای خانواده ها اجرا می شود.
احمد آریامنش متولد 1347 در همدان است. این هنرمند بیش از بیست سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه خوشنویسی و نقاشی خط دارد و هم اکنون مدرس دانشگاه های هنر تهران است.
تألیف کتاب آموزشی خط نستعلیق با عنوان هماهنگی و حسن همجواری در نستعلیق، تألیف کتاب آموزش خط کرشمه در سال 1379 و تألیف کتاب آموزش خط سفیر در سال 1389 از جمله فعالیت های این هنرمند محسوب می شود.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تا 23 تیرماه 93 همه روزه از ساعت 18 تا 24 در باغ موزه دفاع مقدس پذیرای بازدیدکنندگان است.
فراهنگ(4)**9338**1569

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن