تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بى گمان شيعيان ما دل هايشان از هر خيانت، كينه،وفريبكارى پاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805068156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث پل داروپخش در اردبيل نيازمند 115 ميليارد ريال اعتبار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۱۰:۱۳ق.ظ)
شهردار اردبيل: احداث پل داروپخش در اردبيل نيازمند 115 ميليارد ريال اعتبار است شهردار اردبيل گفت: هزينه اوليه و مبلغ قرار داد احداث پل روگذر داروپخش بالغ بر 110 ميليارد ريال بوده و با در نظر داشتن هزينه هاي تعديلي بعد از اجرا پيش بيني مي شود رقم اعتبار هزينه شده براي ساخت اين پل به حدود 115 ميليارد ريال برسد.
به گزارش خبرگزاري موج، صديف بدري افزود: امروز در سايه حمايت ها شاهد هستيم پروژه هاي عمراني شهرداري اردبيل در حوزه هاي مختلف بهسازي معابر، آسفالت و توسعه فضاي سبز در اقصي نقاط شهر اجرا مي شود بطوريکه شهر به يک کارگاه عمراني بزرگ تبديل شده است.
وي با بيان اينکه تاکنون بالغ بر 100 هزار تن آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداري توليد و در معابر مناطق مختلف شهر پخش شده است، ادامه داد: نهضت آسفالت ريزي شهرداري همچنان تداوم خواهد داشت.
شهردار اردبيل اجراي جدول و بهسازي را پيش نياز و زيرساخت اصلي آسفالت معابر بيان کرد و يادآور شد: در اين خصوص مجموعه شهرداري حساسيت و دقت لازم را دارند تا نقصي احتمالي در اجراي کار منجر به دوباره کاري نشود.
وي با اشاره به پيش بيني توسعه بيش از 25 هکتاري فضاي سبز شهر اردبيل تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون همه اين پيش بيني ها تحقق يافته و تمامي پروژه هاي توسعه فضاي سبز به خصوص در مناطق کم برخوردار شهر عملياتي شده است.
بدري تاکيد کرد: علاوه براين امروز شاهد آغاز عمليات اجرايي پروژه کلان ترافيکي با نام تقاطع غيرهمسطح يا همان پل روگذر داروپخش در اين محل هستيم تا اجراي يک تقاطع غيرهمسطح روگذر با ويژگي ها و معماري بسيار مناسب در اين منطقه کم برخوردار از شهرمان را شاهد باشيم.
وي طول پل داروپخش را با احتساب رمپ ها 380 متر و عرض هر يک از باندهاي رفت و برگشت آن را 16 متر بيان و عنوان کرد: يک لوپ دوربرگردان نيز در محدوده اين تقاطع غيرهمسطح پيش بيني شده است و در مجموع اين پل با دو باند رفت و برگشت جداگانه داراي 4 خط ماشين رو خواهد بود.
بدري ادامه داد: هزينه اوليه و مبلغ قرار داد احداث پل روگذر داروپخش بالغ بر 110 ميليارد ريال بوده و با در نظر داشتن هزينه هاي تعديلي بعد از اجرا پيش بيني مي شود رقم اعتبار هزينه شده براي ساخت اين پل به حدود 115 ميليارد ريال برسد.
به گفته وي اين پروژه به صورت بتن آرمه و در بعضي قسمت ها نيز با استفاده از کابل هاي پيش تنيده ساخته خواهد شد.
شهردار اردبيل همچنين در خصوص تاخير در اجراي پل روگذر ايستگاه سرعين اردبيل متذکر شد: تغييرات انجام گرفته در نقشه طرح پل ايستگاه سرعين و حجم سنگين اجرايي و ريالي دليل اصلي تأخير پيش آمده در آغاز عمليات اجرايي پروژه تقاطع غيرهمسطح ايستگاه سرعين – ميدان قدس است.
وي ابراز اميدواري کرد که با تکميل و آماده شدن نقشه هاي اجرايي در دو ماه آينده شاهد آغاز رسمي عمليات اجرايي اين طرح عمراني عظيم در شهرمان باشيم.
عضو شوراي اسلامي شهر اردبيل نيز در اين مراسم طول 380 متري، مساحت 4700 متر مربعي، 10 هزار متر مکعب بتن درجا، 1500 تن ميلگرد مصرفي و 1500 متر مکعب بتن پيش ساخته براي تيرها را ازجمله مشخصات فني اين پروژه عنوان کرد.
عليرضا سليماني گفت: پل روگذر داروپخش با تعبيه 12 دهانه که شامل دو دهانه کناري 21 متري، چهار دهانه وسطي 32 متري و شش دهانه 22 متري مي باشد، احداث خواهد شد.
رئيس کميسيون فني، عمراني شوراي شهر اردبيل همچنين در خصوص شکل و نوع پايه ستون هاي پل روگذر داروپخش افزود: هر باند رفت و برگشت به صورت تک پايه بوده و پايه هاي اين پل نيز به صورت بال کبوتري که ظرافت و زيبايي بيشتري نسبت به پايه هاي معمولي استوانه اي شکل دارد، اجرا خواهد شد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن