تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818947486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت ۸۵ درصد هزينه آبياري قطره‌اي توسط دولت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۹:۴۸ق.ظ)
پرداخت ۸۵ درصد هزينه آبياري قطره‌اي توسط دولت فرماندار شهرستان اهر گفت: براي احداث باغ‌هاي قطره‌اي ۸۵ درصد هزينه آن را دولت و فقط پانزده درصد آن بر عهده کشاورزان خواهد بود.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا صديقي در جمع فعالان بخش کشاورزي شهرستان اهر گفت: در بخش کشاورزي کارهاي زيادي مي‌توان انجام داد مثلاً تا دو سال قبل در اهر هيچ سردخانه‌اي وجود نداشت اما در زمان حاضر با کمک سرمايه گذاران توانستيم اين نياز را تا حدي برطرف کنيم.
وي ادامه داد: کمبود آب نه تنها در استان و کشور بلکه يک موضوع جهاني است ولي با سياست گذاري‌ها مي‌توانيم اين مشکل را کمتر احساس کنيم و از امکانات کم بيشترين بهره را ببريم، در بحث مهار آب‌هاي سحطي، احداث سدهاي معيشتي هدف ما بود اما در شهرستان اهر ۴سد مطالبه شده است که يکي از اين پروژه‌ها با پيگيري‌هاي نماينده مردم اهر و امام جمعه در حال عملياتي شدن است.
فرماندار شهرستان اهر ضمن اشاره به محدود شدن اعتبارات دولت گفت: اگر مردم در اين راستا با دولت همکاري تنگاتنگي داشته باشند يعني مردم کمک مالي براي احداث اين سد‌ها بکنند کشاورزي در اين شهرستان رونق بيشتري خواهد يافت.
وي با اشاره به اينکه دولت براي طرح احداث باغ قطره‌اي ۸۵ درصد هزينه را مي‌پردازد، افزود: ۸۵ درصد هزينه احداث باغ‌هاي قطره‌اي را دولت پرداخت خواهد کرد و فقط پانزده درصد آن بر عهده کشاورزان خواهد بود.
فرماندار شهرستان اهر ادامه داد: مجوز چاه‌هاي کشاورزي بصورت محدود صادر مي‌شود و عموماً اين چاه‌ها در حاشيه رودخانه قرار دارند ولي باتوجه به تفوت موقعيت شهرستان اهر و کوهستاني بودن موقعيت اين شهرستان، از مسئولان استاني درخواست مي کنيم سهم اهر را از نظر صدور مجوز حفر چاه افزايش دهند.
وي به صنعت دامداري به عنوان يکي ديگر از ظرفيت‌هاي شهرستان اهر اشاره کرد و گفت: صنعت دامداري در اين شهرستان به دو نوع دام سبک و دام سنگين انجام مي‌گيرد و در همايش فرصت‌هاي سرمايه گذاري شهرستان اهر که در ۲۰ خرداد برگزار شد و خوشبختانه در بخش کشاورزي تفاهم نامه‌هايي امضاء شد، تصميم گرفته شد شهر اهر در صنعت دامداري نيز پيشتاز باشد و اين امر بزودي و با کمک دامداران اين شهرستان جهت احداث شهرک دامداري صورت خواهد گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن