تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در مسجد سهله دو ركعت نماز بخواند، خداوند، دو سال بر عمر او مى‏افزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازنگري در آيين نامه معاملات شركت ملي نفت ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۳ (۹:۲۳ق.ظ)
بازنگري در آيين نامه معاملات شركت ملي نفت ايران آيين نامه معاملات شركت ملي نفت ايران بازنگري شد و اين آيين نامه براي ابلاغ به زودي در اختيار وزير نفت قرار مي گيرد.
به گزارش خبرگزاري موج، معاون امور مهندسي وزارت نفت با بيان اينكه به روزرساني آيين نامه معاملات شركت ملي نفت ايران و رفع ابهامهاي قانون برگزاري مناقصات كه در دستور كار اين معاونت قرار گرفته بود، مراحل پاياني خود را مي گذراند، افزود: اين آيين نامه براي ابلاغ به زودي در اختيار وزير نفت قرار مي گيرد.
سيد عماد حسيني با بيان اينكه محور اين بازنگري، شفافيت و حضور بخش خصوصي در صنعت نفت است، افزود: كليه بازنگريها منطبق بر آيين نامه معاملات شركت ملي نفت انجام مي شود و پس از ابلاغ اين آيين نامه ترك تشريفاتي كه در گذشته وجود داشته از بين مي رود.
وي از تشكيل كميته فني، قراردادي، مالي و حقوقي براي پيگيري روند مناقصه ها در معاونت امور مهندسي خبر داد و افزود: اين كميته پس از تصويب و ابلاغ آن توسط وزير نفت تمام مناقصه هايي كه در وزارت نفت برگزار مي شود را پيگيري و اگر مناقصه اي با مشكل مواجه شد آن را بررسي مي كند.
حسيني گفت: در بازنگري انجام شده مناسبترين قيمت، جايگزين كمترين قيمت در مناقصه هاي وزارت نفت براي ميدانهاي مشترك مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن