تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804303268




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گسترش روابط تجاري و اقتصادي ايران و قزاقستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ تير ۱۳۹۳ (۱۶:۳۵ب.ظ)
در تهران مورد تأکيد قرار گرفت: گسترش روابط تجاري و اقتصادي ايران و قزاقستان گسترش روابط تجاري و اقتصادي ميان جمهوري اسلامي ايران و قزاقستان در ديدار سفير اين کشور در تهران با معاون وزير صنعت، معدن و تجارت مورد تأکيد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، ولي الله افخمي راد در اين ديدار با اشاره به سابقه ديرينه همکاري هاي تجاري، اقتصادي و فرهنگي ايران و کشورهاي همسايه، برنامه هاي دولت يازدهم به منظور گسترش روابط سياسي و اقتصادي با کشورهاي دوست و همسايه را يادآور شد.
وي تأکيد کرد: ايران براي توسعه روابط با کشور قزاقستان اهميت فراواني قائل است.
افخمي راد، ظرفيت بالاي ايران در حوزه هاي مختلف توليد محصولات تزئيني، ترانزيت کالا، امور بانکي، ساخت و ساز، کشاورزي، اکتشاف معادن، ساخت خودرو و ماشين آلات کشاورزي را خاطرنشان ساخت.
افخمي راد ابراز اميدواري کرد: همکاري هاي اقتصادي و مبادلات تجاري روز افزون بين تهران و آستانه گسترش يابد.
رئيس سازمان توسعه تجارت ايران، بازديد پيشين مسوولان اقتصادي قزاقستان از ايران را يادآور شد و اظهار داشت: زمينه هاي خوبي براي همکاري دو کشور وجود دارد و انتظار داريم مبادلات اقتصادي تجار قزاق و ايراني در استان هاي خراسان، گلستان و مازندران توسعه پيدا کند.
وي پيشنهاد کرد: نمايشگاهي از محصولات و کالاهاي ايراني در قزاقستان برگزار تا قزاق ها بيش از پيش با توانمندي هاي ايراني ها آشنا شوند.
افخمي راد بر لزوم اتمام پروژه خط آهن در مرز ايران تأکيد کرد و گفت: لازمه تجارت موفق تسريع در رفت و آمد و همکاري در بخش ترانزيت است و استفاده از خط آهن، راهکاري در تسريع تبادلات تجاري و اقتصادي بين دو کشور محسوب مي شود.
رئيس سازمان توسعه تجارت ايران افزود: سرمايه گذاري در بندر اکتائو قزاقستان توسط فعالان اقتصادي ايران مورد استقبال قرار گرفته و عملياتي ساختن تصميمات در حال پيگيري است.
وي، ظرفيت هاي ايران براي صادرات خودرو، کمباين و تراکتور به قزاقستان را يادآور شد و گفت: برگزاري نمايشگاهي از کالاهاي ايراني در قزاقستان عامل مؤثري در شناخت قزاق ها از توانمندي هاي ايرانيان و حضور پر رنگ تر کارخانجات ايراني دربرخواهد داشت.
افخمي راد، تمايل ايران براي حضور در اکسپو 2017 را خبر داد و با اشاره بر توانمندي هاي صنعت ساختمان در ايران، از مسوولان قزاقستان براي بازديد از اين نمايشگاه دعوت کرد.
بر اساس اين گزارش، ˈامريف بغداد کولتائويچˈ، سفير قزاقستان در تهران، نيز با اشاره به زمينه هاي همکاري بين دو کشور، از تمايل مقام هاي قزاق براي افزايش سطح روابط با تهران در بخش هاي مختلف، خبر داد و خواستار گسترش بيش از پيش روابط تجاري و اقتصادي شد.
وي برگزاري اين نشست را فرصت مناسبي براي توسعه مناسبات تجاري و اقتصادي دو کشور دانست و گفت: ارتباط و ديدارها بايد بيشتر شود و ما براي رسيدن به يک نتيجه خوب، تلاش مي کنيم.
سفير قزاقستان در تهران از انجام ملاقات با برخي از مسوولان بانکي، بنادر، کارخانجات توليد شيشه و صنايع ايران خبر داد و گفت: مذاکرات مقدماتي خود را براي بهبود فعاليت هاي اقتصادي با ايران آغاز کرده ايم.
وي، واردات فلزات و آهن از ايران را يادآور شد و گفت: ملاقات هاي صورت گرفته، گوياي اين واقعيت است که قزاقستان مايل به همکاري با شرکت هاي ايراني است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن