تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819719743




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ظریف: ایران و کرواسی عزم جدی برای گسترش روابط دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ظریف: ایران و کرواسی عزم جدی برای گسترش روابط دارند تهران – ایرنا – ˈمحمدجواد ظریفˈ وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران و زاگرب عزم جدی برای گسترش روابط خود دارند.


به گزارش ایرنا به نقل از اداره اخبار و رسانه های گروهی وزارت امور خارجه ، ظریف این موضوع را امروز شنبه هنگام دریافت رونوشت استوارنامه «استریبور کریچ» سفیر جدید کرواسی در تهران بیان کرد.
وزیر امور خارجه گفت:ˈ سفرها و دیدارهای متقابل مسوولان ایرانی و کرواسی از جمله سفر و مذاکرات موفقیت آمیز سال گذشته رییس مجلس شورای اسلامی به زاگرب و تداوم این دیدارها نشانگر عزم و اراده جدی طرفین برای توسعه همه جانبه روابط است.ˈ
وی با اشاره به ظرفیت های گسترده ایران و کرواسی در زمینه های اقتصادی، تجاری و بازرگانی، فرهنگی و گردشگری، ضرورت بکارگیری مجموعه این ظرفیت ها را برای پیشبرد همه جانبه روابط بین تهران و زاگرب مورد تاکید قرار داد.
ظریف، سابقه روابط دوکشور را خوب و دیرینه توصیف و ابراز امیدواری کرد سفیر جدید کرواسی با توجه به سوابق و تجربیات خوب خود در این ماموریت برای بسط و گسترش همه جانبه روابط بین دو کشور موفق باشد.
سفیر جدید کرواسی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از حضورش در جمهوری اسلامی ایران ، سلام های وزیر خارجه کشورش را به ظریف ابلاغ کرد.
وی مناسبات سیاسی تهران - زاگرب را رو به پیشرفت خواند و با اشاره به ظرفیت های فراوان دو کشور برای ارتقا و گسترش روابط ، افزایش تماس های دو کشور و عزم کرواسی برای بکارگیری تمامی توان خود برای پیشبرد روند توسعه روابط در همه عرصه ها به خصوص در ابعاد اقتصادی و تجاری را مورد تاکید قرار داد.
سیام**ع.ا** 1551

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




31/03/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن