تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821390745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو خبر از بخش های رحیم آباد و چابکسر از توابع رودسر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دو خبر از بخش های رحیم آباد و چابکسر از توابع رودسر رشت - ایرنا - نائب رییس شورای اسلامی بخش رحیم آباد با بیان اینکه در اوائل سالجاری بر اثر سرمازدگی خسارات فراوانی به محصولات باغی این بخش وارد شد، بر جبران خسارت محصولات باغداران تاکید کرد.


به گزارش روز شنبه ایرنا،ˈموسی رضایی ˈ در نشست رسمی این شورا افزود: عدم باردهی باغ های مرکبات در سالجاری با توجه به تحت پوشش بودن بیمه، بیمه گذار نسبت به جبران پرداخت خسارت مرحله دوم به تعهدات خود عمل نکرده و این امر موجبات نگرانی باغداران منطقه را در پی داشته است.
وی اظهار کرد: تداوم این روند از سوی بیمه گذار سبب خواهد شد تا در سال های آتی کشاورزان نسبت به بیمه کردن باغ های خود رغبت نداشته باشند.
به گفته رضایی، طی سالهای 91و 92تعداد 900نفر از باغداران منطقه نسبت به بیمه کردن محصول خود اقدام کرده بودند که به علت عدم تعهد بیمه گذار در پرداخت مطالبات باغداران این رقم در سال 92و 93به نصف کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه این امر موجب شده باغداران نسبت به بیمه کردن باغ های خود علاقه جدی نشان ندهند، تصریح کرد: انتظار داریم مسوولان برای حمایت از باغداران نگاه ویژه ای داشته باشند.
بخش رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر حدود 30هزار نفر جمعیت و این بخش بیش از 200روستا و بیش از 700کیلومتر مربع وسعت دارد.ک/2
********
رییس اداره تامین اجتماعی چابکسر رودسر از پرداخت بیش از 15میلیارد ریال مستمری به مستمری بگیران زیر پوشش این شعبه در سه ماه نخست امسال خبر داد.
ˈناصر یاوری ˈروز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این میزان مستمری به 608نفر از بازنشستگان، کار افتادگان و بازماندگان پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه تعداد مستمری بگیران این شعبه در سال گذشته 557نفر بوده اظهار کرد: این رقم در سه ماه نخست سالجاری با 31نفر افزایش به 608نفر رسیده و رشدی معادل پنج درصد را نشان می دهد.
رییس اداره تامین اجتماعی چابکسر رودسر در ادامه از افزایش تعداد بیمه کارگران ساختمانی در این بخش اشاره و افزود: طی این مدت
229نفر در قالب بیمه کارگران ساختمانی زیر پوشش این شعبه قرار گرفته اند که نسبت به مدت مشابه افزایش محسوسی را نشان می دهد و روند افزایش در سالجاری تداوم خواهد داشت.
وی همچنین میزان بدهی کارفرمایان مدیون به این شعبه را 10میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این شعبه آمادگی دارد طلب خود را بصورت اقساط از آنها دریافت کند.
در زمان حاضر 642کارگاه صنفی، شرکتی و پیمانکاری زیر پوشش این شعبه قرار دارند.
چابکسر با جمعیتی حدود 34هزار نفر جمعیت در 100کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3
7290/ 603

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن