تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806765271




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

متوقف شدن حرکت علمي نظام اسلامي، از خواسته‌هاي مهم نظام استکبار است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۳ (۱۷:۳۱ب.ظ)
امام جمعه قم: متوقف شدن حرکت علمي نظام اسلامي، از خواسته‌هاي مهم نظام استکبار است امام جمعه قم گفت: يکي از خواسته‌هاي مهم نظام استکبار، متوقف شدن حرکت علمي نظام اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله سيد محمد سعيدي ظهر امروز در خطبه نخست نماز جمعه اين هفته قم که در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد با اشاره آياتي از سوره مبارکه «حجرات» مبني بر لزوم برقراري صلح همراه با عدالت ميان دو گروه از مسلمانان که با يکديگر درگير شده‌اند، اظهار داشت: اگر آشتي و صلح بر اساس عدالت نباشد فايده‌اي ندارد.
وي با اشاره به حضور برخي زنان بدحجاب و هوسران در جامعه، عنوان کرد: اينگونه زنان به بهانه آزادي در جامعه حاضر مي‌شوند و مردان را تحريک مي‌کنند ولي وقتي جرم و جنايتي رخ داد در بيشتر مواقع اين مردان هستند که آسيب مي‌بينند و آنگونه زنان همچنان آزاد هستند و در حقيقت صلح همراه با عدالت رخ نمي‌دهد.
آيت‌الله سعيدي، خطبه دوم را با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در جمع اساتيد دانشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بي‌شک پيشرفت دانشگاه‌ها با موانع و آسيب‌هايي روبه‌روست و رهبري هم تبديل شدن دانشگاه‌ها به باشگاه سياسي را سمي مهلک براي حرکت علمي کشور دانستند؛ ايشان نگراني‌هاي خود را در شرايطي بيان مي‌کنند که مي‌بينند اکنون که حرکت علمي کشور در بعد جهاني شناخته شده و نهضت علمي جمهوري اسلامي در سطح بين‌المللي رونمايي شده، برخي جابه‌جايي‌ها صورت مي‌گيرد که ممکن است بر اين حرکت علمي غلبه يابد ضمن اينکه يکي از خواسته‌هاي مهم نظام استکبار، متوقف شدن حرکت علمي نظام اسلامي است.
وي به مذاکرات هسته‌اي اشاره و خاطرنشان کرد: وزير امور خارجه در آستانه اين دور از مذاکرات اعلام کرده که ايران هيچ چيز بيشتر از حقوق خود نمي‌خواهد و آمادگي دارد همه مسائل را با مذاکرات برطرف کند ولي همه کشورها از جمله 1+5 بايد بدانند جمهوري اسلامي هيچگاه تن به ذلت نداده و نخواهد داد و تحميل را نمي‌پذيرد و آنها بايد خيال‌بافي را کنار بگذارند.
توليت آستان مقدس فاطمه معصومه(س) به حوادث عراق و هجوم داعشي‌ها با هماهنگي و پشتيباني مستکبران اشاره کرد و متذکر شد: اين هجوم ظالمانه و خائنانه، در ادامه همان تحرکاتي است که چند سال پيش در سوريه رخ داد، همان دست‌هايي که فجايعي را در سوريه انجام دادند امروز در عراق فعال شده‌اند و هدف همه اينها، شکستن محور مقاومت است.
وي تصريح کرد: دست‌هاي پليد دشمنان در عراق ضمن فجايع بزرگ، سخن از تجزيه اين کشور به ميان آورده‌اند؛ امروز اقليم کردستان عراق ادعاي تسلط و مالکيت بر کرکوک را دارد در حاليکه بايد بدانند قابليت تبديل شدن به يک کشور مستقل را ندارند و کشورهاي اطراف اجازه باز شدن مرزها را نمي‌دهند و علاوه بر اين کردهاي ايراني نيز از توطئه تشکيل يک رژيم صهيونيستي جديد در اين منطقه آگاهي دارند و فريب آن را نمي‌خورند.
آيت‌الله سعيدي با اشاره به بسيج مردمي با حمايت مرجعيت ديني در عراق و بازپس‌گيري مناطق تصرف شده توسط داعش گفت: اين فتنه برکاتي را هم داشته که از آن جمله مي‌توان به رسوا شدن برخي شخصيت‌هاي منحرف در عرصه دين و نيز بعضي خائنان اشاره کرد؛ اقدام دولت عراق براي پاکسازي نهادهاي امنيتي و اطلاعاتي هم از جمله کارهاي اساسي پس از فتنه داعش محسوب مي‌شود و علاوه بر اين مردم عراق هم در مقابل جبهه مشترک تروريست‌ها، رژيم صهيونيستي و آمريکا متحد شده‌اند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن