تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817386294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي فصل كشت بايد تمام نيازها را شناسايي و برطرف كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ تير ۱۳۹۳ (۱۴:۳ب.ظ)
رئيس سازمان جهاد كشاورزي كرمانشاه: براي فصل كشت بايد تمام نيازها را شناسايي و برطرف كنيم رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه گفت: براي فصل كشت از هم اكنون بايد تمام نيازها را از جمله كود، بذر و...مهيا و كمبودها و مشكلات را شناسايي و قبل از فرارسيدن روز موعود برطرف كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج از کرمانشاه؛ علي اشرف منصوري رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه در جلسه شوراي هماهنگي مديران اين سازمان و در جمع معاونين و مديران اين سازمان گفت: مدير موفق مديري است كه در آينده حركت كند نه در گذشته.
علي اشرف منصوري در ابتداي نشست ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همكاران در ماه مبارك رمضان افزود: همه بايد تلاش كنيم كه هرآنچه كه در آينده نياز داريم امروز برنامه ريزي كنيم و مهيا نمائيم بعنوان مثال براي فصل كشت كه چندماه ديگر آغاز مي شود از هم اكنون بايد تمام نيازها را از جمله كود، بذر و... مهيا؛ كمبودها و مشكلات را شناسايي و قبل از فرارسيدن روز موعود برطرف كنيم.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي با اشاره به جلسات اخير روساي سازمانها با وزير جهاد كشاورزي گفت: در نشست وزير جهاد كشاورزي با روساي سازمانهاي جهاد كشاورزي سياست هايي اجرايي در تمام بخش ها و براي محصولات استراتژيك اعلام شد كه با اجراي آنها بخش كشاورزي متحول خواهد شد. بنابراين همه ما موظف هستيم تلاش كنيم اين برنامه ها به نحو احسن اجرا شود.
منصوري با اشاره به دستورات وزير جهاد كشاورزي تصريح كرد: شركت پشتيباني امور دام استانها موظفند در صورت كاهش قيمت ذرت و جو زير قيمت بازار بلافاصله نسبت به خريد تضميني اقدام نمايند و ضمن اينكه بايستي هميشه ذخيره مناسب داشته باشيم.
وي در رابطه با ساير محصولات نيز افزود: سازمان تعاون روستايي موظف به خريد تضميني ساير محصولات از جمله گندم، نخود،كلزا و... است.
منصوري با بيان اينكه هيچ گونه مشكلي در زمينه كود نداريم خاطر نشان كرد: كود بايستي به همه محصولات بر اساس نياز داده شود و نبايستي كود در انبارها بماند و شهرستان ها هرچه سريع تر كود مورد نياز خود را حمل كنند ضمنا براي محصولات حساس بايستي مصرف كود رصد شود مثلا مصرف پتاس در سيب زميني.
وي در خصوص جذب ماشين آلات گفت: اگرچه عملكرد استان كرمانشاه در زمينه جذب تسهيلات خط اعتباري مكانيزاسيون بسيار مناسب بود اما با توجه به اهميت مكانيزاسيون و تاكيد وزير بر بالا بردن ضريب مكانيزاسيون اين موضوع با جديت بيشتري پيگيري و دنبال شود.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي با بيان اهميت توليد بذر مورد نياز افزود: طرحهاي اقتصاد مقاوتي در وزارت جهاد كشاورزي در زمينه توليد گندم، جو، شكر و دانه هاي روغني نهايي شده و هر هفته يك محصول با حضور وزير جهاد كشاورزي بررسي مي شود، سطوح مشخص و هدف گذاري گرديده و از پاييز امسال استارت مي خورد لذا همه بايد تلاش كنيم اين سهميه ها و اهداف تحقق پيدا كند.
وي با اشاره به ماه رمضان وعرضه مرغ گفت: بايستي به تناسب عرضه مرغ در بازار بلافاصله نسبت به خريد مرغ از مرغداران به منظور ذخيره سازي اقدام شود همچنين بايد هر روز قيمت ها رصد و مديريت شود كه كمترين نوسان داشته باشد.
منصوري در ادامه برنامه هاي سازمان درخصوص كشت دانه هاي روغني، توزيع كودهاي شيميايي، خريد بذر و... براي مديران را تشريح كردند.
در پايان هريك از مديران حاضر مسائل و مشكلات حوزه كاري خود را بيان و پيشنهادات خود را ارائه كردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن