تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819119854




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناصر نوربخش: تجدیدنظر در شیوه برگزاری مسابقات فصلی کشتی باشگاه های کشور ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ناصر نوربخش: تجدیدنظر در شیوه برگزاری مسابقات فصلی کشتی باشگاه های کشور ضروری است قزوین - ایرنا - مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: برای بهبود سطح فنی مسابقات فصلی کشتی باشگاه های کشور و برگزاری بهتر این رقابت ها، تجدیدنظر در خصوص رده بندی و امتیازدهی به کشتی گیران و تعیین محدودیت برای تیم ها ضروری است.


ناصر نوربخش پنجشنبه شب در حاشیه مسابقات فصلی کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی باشگاه های کشور در شهر قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعیین امتیاز و رده بندی برای کشتی گیران و اینکه هر تیم نباید بیش از 250 امتیاز داشته باشد، باعث شده تا باشگاه ها در جذب کشتی گیران خوب با محدودیت روبرو شوند.
وی اظهار کرد: این شیوه برگزاری مسابقات همچنین موجب می شود تا کشتی گیران خوب برای حضور در تیم ها با مشکل مواجه شوند.
نوربخش، برگزاری مسابقات به هر شیوه ای را در نهایت به سود کشتی دانست و گفت: با این وجود بهتر است شیوه هایی برای انجام رقابت ها انتخاب شود که سود بیشتری برای این رشته داشته و موجب افزایش سطح فنی رقابت ها و کشتی گیران شود.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با اشاره به حضور کشتی گیران درجه های 3 و 4 در مرحله اول مسابقات فصلی کشتی باشگاه های کشور گفت: با توجه به برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی در هفته گذشته، چهره های سرشناس در این رقابت ها حضور ندارند.
ناظر فنی نخستین مرحله مسابقات فصلی کشتی باشگاه های کشور، سطح فنی این رقابت ها در روز نخست را متوسط خواند و گفت: معتقدم، ارفاق چهار کیلوگرم وزن به کشتی گیران در این رقابت ها کار صحیحی نبوده است.
وی با بیان اینکه دوبنده پوشان باید در وزن خود کشتی بگیرند، اظهار کرد: ارفاق تا چهار کیلوگرم وزن زیاد است و کیفیت و سطح فنی مسابقات را پایین می آورد.
نوربخش در پایان اظهار امیدواری کرد، دوره های بعدی مسابقات فصلی باشگاه های کشور در سطح فنی بهتری برگزار شود و انجام این رقابت ها تیم های ملی را تقویت کند.
مرحله نخست اولین دوره مسابقات فصلی کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور از صبح امروز (پنجشنبه) با حضور 12 تیم در شهر قزوین آغاز شده است.
در رقابت های کشتی آزاد هفت تیم حضور دارند که رقابت های آنها در دو گروه چهار و سه تیمی در حال پیگیری است، در رقابت های کشتی فرنگی نیز پنج حاضر هستند که به شکل دوره ای با هم رقابت می کنند.
این مسابقه ها، فردا (جمعه) با معرفی تیم های برتر و اهدای جوایز به کشتی گیران به پایان می رسد.
614/7392
ورزشی. ** 1589 **

انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




05/04/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن