تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداری اینترنتی به بهانه برزیل ۲۰۱۴


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: کلاهبرداری اینترنتی به بهانه "برزیل ۲۰۱۴"
رئیس پلیس فتای خوزستان گفت: با توجه به این که رقابت‌های جام جهانی فوتبال به نیمه خود رسیده، کاربران اینترنتی مراقب ایمیل‌ها و شرط‌بندی‌ها با موضوع جام جهانی باشند.
فارس: سرهنگ سعید شعبان در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال و تب و تاب این رقابت ها، شرط بندی هایی در فضای مجازی از سوی برخی سایت ها ترتیب داده شده که کاربران نباید فریب این گونه برنامه ها را بخورند.

وی ادامه داد: همچنین برخی سایت ها اقدام به تبلیغ اپلیکشین‌های پخش مستقیم مسابقات جام جهانی می کنند که بعضاً این برنامه‌های کاربردی حاوی بدافزار هستند و در صورت فعال شدن سیستم یا گوشی همراه، بدافزار نیز فعال شده و اقدام به سرقت اطلاعات تلفن همراه طعمه می کند.

رئیس پلیس فتای خوزستان همچنین به تبلیغ تورهای گردشگری در برخی سایت ها اشاره کرد و گفت: هر سایت خرید یا ارائه دهنده هر نوع خدمات باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد؛ این نماد در گوشه سمت راست سایت قرار دارد.

وی تصریح کرد: سایت هایی که اقدام به تبلیغ تورهای گردشگری می کنند باید مجوز فعالیت از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری داشته باشند؛ در غیر این صورت کاربران فضای مجازی دقت لازم در گرفتن خدمات از این گونه سایت ها را داشته باشند.




تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن