تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818779526




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت بیمه سلامت در طرح تحول خدمات بهداشتی/تامین منابع از بخش مالیات برارزش افزوده


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به پانا خبر داد؛ مشارکت بیمه سلامت در طرح تحول خدمات بهداشتی/تامین منابع از بخش مالیات برارزش افزوده خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران درخصوص اجرای طرح تحول سلامت در حوزه خدمات بهداشتی گفت: با توجه به همکاری با وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، بیمه سلامت نیز در این طرح که بزودی اجرا می شود، مشارکت خواهد داشت.
۱۳۹۳ جمعه ۱۳ تير ساعت 08:02



انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، اظهار داشت: فاز اول طرح تحول سلامت از اردیبهشت ماه اجرا شد و پس از آن قرار شد این سطح خدمات در حوزه بهداشتی نیز ارائه شود که در این راستا تحت پوشش قرار دادن خدمات بهداشتی نیز در اولویت بیمه سلامت قرار گرفته است. مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با بیان اینکه سازمان در همه حالت خود را موظف به بیمه کردن افراد فاقد بیمه می ‌داند، اضافه کرد: در ارتقای خدمات بهداشتی تحت پوشش قرار گرفتن بسته های دارویی برای افراد تحت پوشش و افزایش این خدمات مد نظر قرار گرفته بطوری که در بخشی از این برنامه ارائه خدمات به شهرهای زیر 20 هزار نفر و روستاییان در اولویت قرار دارد.
وی در رابطه با هزینه ارائه خدمات بهداشتی بیمه سلامت نیز گفت: تأمین هزینه ها و اعتبارات این خدمات را با وزارت بهداشت در حال رایزنی هستیم تا از یک درصد از مالیات بر ارزش افزوده تأمین شود.
محسنی بندپی با تأکید بر اینکه اقدامات خوبی در حوزه سلامت در حال شکل گیری است، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه هایی که ما در حوزه سلامت و بیمه ای داریم، ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در حاشیه شهرها و در واقع حاشیه نشینی است که در بیشتر مواقع افراد ساکن در حاشیه شهرها از خدمات مطلوبی بهره نمی برند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن